| | | Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 10:44 | |
| | Uvažuji o stavbě half-size cockpitu z komponent Engravity, tedy o MIP a Overhead a jejich FMC a jako vizualizaci 3x19" LCD přes Matrox tripple head. Konzoli mám již zajištěnou přes Go-Flight FlightDeck plne osazenou vcetne MCP pro. Ma nekdo z Vas elektronicky, programatorsky zrucnych zajem se na tom realizacne podilet za moznost pozdejsiho zaletani si? |
| |
|
| | | Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 11:59 | |
| | díval som sa na ich stránkly,vyzará to fantasticky, fakt sa mi to velmi páči...
Aj by som do niečoho takého investoval, ale chýba mi na tom jedna jediná drobnosť a síce nejaká kadibudka v ktorej by to bole celé umiestnené a stálo to na stračej nožke - inými slovami - aby sa to pohybovalo ako chalúpka v rozprávke o Mrazíkovi
Potom by som do toho išiel ! |
| |
|
| | | Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 12:18 | |
| | Byl bych dost opatrny...vypada to fakt skvele..I kdyz me by half size asi neuspokojil..ale nez kopis tak si rozmysli s jakym modelem na tom chces litat..PMDG ti s tim nepojede...Pak uz jen ProjectMagenta systems..Ale ty vyjdou tak na 60 000,- |
| |
|
| | | | Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 16:05 | |
| | panove, toto neni investice za desitky, ale stovky tisic a to vcetne PM software. Jsou sice i jine moznosti nabizejici FSWide, ale to neni ono a je to slozitejsi zajistit vsechny funkce pres FSUIPC. Myslim, ze FULL size je pouze rozsireni dokoupenim MIPu pro druheho pilota of Engravity, vse ostatni totoiz zustava. Mimochodem hydraulika je dnes take k mani, avsak aby to nebyla pouze jen hracka simulujici pohyby mimo realitu, je nutne do ni investovat opet stovky tisic. Nevim, zda-li nekdo z Vas sedel ve full size cockpitu. Ja mel moznost ridit jak nemotion ATR72 FNTP II jako motion 737 series od Mechtronixu + Antonova v Letnanech a v tomto pripade musim rici, ze velky display ATR mi poskytl obdobny pocit jako motion, protoze lidsky zrak prevadi do mozku pohyb velkeho naklanejici obrazu velmi verne, tak jak by se trenazer pohyboval. Motion je urcita perlicka na dorte, podminkou pro certifikace FNTP vyssi urovne. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 16:38 | |
| | Jen sem te chtel upozornit ze PMDG na tom nefunguje...)Pokud uz PM znas tak je to v poho...Fullsize je pro me lepsi ze se da litat ve dvou...Taky je to o pekny kus drasi..A plne s tebou souhlasim ze motion neni treba a je zbytecne drahy....A rozhodne bych byt tebou nedaval nic od GoFlight nebot mi to neprijde moc pekne.Radsi bych si sehnal vsechno originalni(teda pro 737NG)At uzod engravity nebo od flightdeck solution... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 18:01 | |
| | Jojo, diky za radu, ovsem budget ma i sve hranice a tam se bude muset ze zacatku setrit na pedestalu, ktery nahradi Go-Flight konzole - kterou jiz stejne mam konzole beranech - CH products. Ovsem puvodni dotaz znel jinak, takze znovu se ptam, zda-li je mezi Vami zrucny nadsenec? |
| |
|
| | | | | Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 30. 1. 2008 / 23:18 | |
| | Za poslední měsíce jsem strávil nějakých 45 hodin na 180° promítacím nemotion simu a 40 hodin na fullmotion 737-400 FNPT II simu a musím říct, že tu hydrauliku rozhodně nic nenahradí. Vizuálně máš sice pravdu, že se nechá mozek pěkně zblbnout a člověk má pocit, že se pohybuje, ale ta hydraulika je úplně něco jiného. Nejde ani tak o naklánění (které u éra díky přesně koordinovaným zatáčkám a malému přetížení u dopraváků stejně skoro necítíš), ale o to všechno okolo - zrychlení a zpomalení, vibrace, turbulence, stranové síly při asymmetric, apod. Takový rejected takeoff, emergency descent, nebo i jen samotný vzlet, to opravdu sotjí za to. Samotný let, u toho to je až např. na efekty vibrací od mechanizace skoro jedno - prostě to tak nějak člověk cítí stejně jako doopravdy a ani to nevnímá.
Je to samozřejmě drahý jako kráva a na doma by mně to ani nenapadlo Ale jen o vizuálu to není, to jsem chtěl říct. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 31. 1. 2008 / 00:32 | |
| | + myslím, že když do toho "jenom koukáš", tak se ti nikdy nepodaří navodit ten úžasnej stav, kdy si mozek myslí, že letadlo dělá něco jinýho, než opravdu dělá. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 31. 1. 2008 / 06:35 | |
| | som rád, že si potvrdil moj dojem totiž,že "tu hydrauliku rozhodně nic nenahradí" ! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 31. 1. 2008 / 15:26 | |
| | OK, jsem rád za vaše názory ohledně MOTION simu, kdy netvrdím, že MOTION je k ničemu. Ta diskuze by totiž záhy mohla také vést k tomu, že reálná 737NG je zase něco úplně jiného, nežli simulátor Mechtronix 737 series na LKPR u pana Kvapila. Vzhledem k tomu, že jejich certifikovaný FNTP MOTION trenažér stál 300mil., tak pro účely realizace ve zcela jiných řádech je tot mimo diskuzi. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 1. 2. 2008 / 15:44 | |
| | Mimochodem, ja jsem ti uz davno schopne elektrotechniky nabizel od nas ze skoly. Mozna bys tady ale mel nejdriv napsat, na jake organizacni bazi ten projekt pripravujes. Aby to bylo fer vuci lidem, kteri by se do toho chteli pustit. Aby potom, stejne jako ja nezjistili, ze ti nejde ani tak o litani, jako spis o kseft. Nic ve zlem, kazdy ma jine priority, ale je fer to rict rovnou. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Engravity half-size Boeing 737 cockpit - jdu do toho 1. 2. 2008 / 15:57 | |
| | První záměr měl být na profesionální úrovni tj. replika cockpitu 737NG se vším všudy. Pro aerolinky tj. certifikované FNTP, ale stále v legislativních podmínkách dané UCL s nejasným koncem certifikace. Ať jako FUN exkluzivní zábava, či profi pro piloty je to v našich podmínkách velmi složité složit business model na zaplacení nákladů. Tato varianta je pro moji osobné potřebu, tj. zalétání si, proto half-size s omezenými prostředky bez profi beranů atd. Čili tímto snad dokazuji, že mi jde právě o létání, ne? |
| |
|
|