Jasně, jenže pokud nějaká letecká společnost nebude první, kdo si u nich letadlo opravit nechá, tak by nikdy žádný servis nemohl začít. A myslím, že u veškeré servisní činnosti je směrodatná zkušenost samotných techniků, nikoliv délka působnosti firmy. No a schválě jestli víš o tom, že si ČSA nechávají servisovat letadla tuším v Srbsku (nebo někde v okolo na balkáně, nejsem si jistý konkrétní zemí) jen proto, že mají nasmlouváno servisování v Praze pro jiné společnosti a na veškerou vlastní údržbu jim už nezbývají kapacity (mehcanici odešli)? Tady jde opravdu hodně o peníze a třeba taková nízkonákladovka nebude řešit kdo jim údržbu provede, bude jim stačit dobrá cena a vlastnitcví potřebných certifikátů. A k té analogii s auty, osobně mám nejmenovanou japonskou značku. V Brně jsou tuším na ni dva autorizované servisy už dost dlouho. Přesto bych tam auto v životě nedal. Údržbu a opravy nechávám dělat u člověka, který právě z jednoho z těch servisů odešel na soukromo právě proto, že se nemohl dívat jak to tam odrbávají. U něj mám záruku, že má zkušenosti a kvalifikace na moji značku a jelikož ví, že bych příště už nepřijel, udělá to pořádně. Takže raději jdu do servisu, který funguje krátce, ale se zkušenými lidmi, než dlouholetý neprůhledný moloch, ve kterém se lidi desetkrát otočí, ačkoliv navenek působí stabilně. |
|