Dovoluji si oponovat, můžeš doktora srovnávat s pilotem a řidičem autobusu ( to míň ), ale podle mého určitě ne mechanika. Mechanik na to má neomezené množství času (nebereme-li nátlak vedení) a když si vezme manuál, protože něčemu nerozumí, a hodinu bude studovat, aby to opravil dobře, tak jediné co se může stát, že příjde o prémie. Když tohle udělá doktor nebo pilot, a hodinu bude studovat, tak mu pacient může zemřít, nebo letadlu dojde palivo. U doktora taky skoro každá jednotlivá chyba vede ke zhoršení stavu (myslím tím spíše, když opravdu o něco jde, ne když praktik léčí chřipku a dá poloviční dávkování paralenu ) Jak tu někdo popisoval tu závadu Tupolevu, tak to byly minimálně dvě nezávislé chyby, více lidí (předpokládám, že tak velký motor neopravuje jeden (můžu se mýlit) a v každém případě v Tupolevu sedí minimálně tři lidi, kteří by si toho vypnutí špatného motoru měli všimnout...
P.S. : Rovnou přiznávám, asi budu doktor, a tak jsem předpojatý. Myslím, že ty jsi na tom podobně, protože musíš řešit právě chyby, které provedli mechanici, piloti atd. |
|