| | | ATIS LKMT 11. 11. 2007 / 15:04 | |
| | Ahoj,
jeste jednu k ATISu, tentokrat k Mosnovu, jedna se o sekci za TRANSITION LEVEL a pred METAR.
ILS FOR RWY 22 US, SALS RWY 04 US
SALS je svetelny system cili asi upozorneni ze jsou rozsvicena svetla na draze ale co je US to netusim a toto slovo se hleda v googlu dost spatne...
Nejdriv jsem myslel ze je to UnuSable ale pokud si pamatuji tak na 04 vubec ILS neni instalovana?
|
| |
|
| | | Re: ATIS LKMT 11. 11. 2007 / 15:07 | |
| | Simple Approach Lighting System RWY04 UnServiceable
Takze v LKMT to mate polamane, nefunguje vam ILS22 a priblizovacie svetla na 04... |
| |
|
| | | | Re: Re: ATIS LKMT 11. 11. 2007 / 15:11 | |
| | Diky, to mne taky mohlo napadnout |
| |
|
| | | | Re: Re: ATIS LKMT 11. 11. 2007 / 15:36 | |
| | Né že by to bylo polámané ale chystá se povýšení ILS z CATI údajně na CATIII (původně mělo být CATII) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ATIS LKMT 11. 11. 2007 / 15:54 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: ATIS LKMT 11. 11. 2007 / 16:05 | |
| | Přesněji CAT IIIa podle mých informací
Jinak LKMT je víceméný rozkopaný APN N co jsem tam byl naposledy celý ďuravý, protože to tam asi upravujou a zpevňujou pro ty Bóóójingy, E a D jsou pokopané taky no a je to tam celé takové staveniště )) |
| |
|
| | | | Re: Re: ATIS LKMT 12. 11. 2007 / 11:14 | |
| | Z Planes.cz:
07.11.2007 17:01
Na letišti v Ostravě probíhá od přelomu září a října rekonstrukce severní odbavovací plochy, kde je umístěn hangár opravárenského střediska. Dokončena by měla být v prosinci, samotný hangár nejpozději v lednu, kdy má být zahájen jeho provoz a postupně se do něj přemístit např. údržbové středisko Job Airu na letouny Saab. Zároveň probíhá i údržba a modernizace dráhy, některých pojezdových drah a dráhového světelného systému. Hlavním cílem je plánovaný přechod na kategorii dráhy CAT II, která umožní přesnější přístrojové přiblížení a přistání za nízkých dohledností. V první etapě, trvající do 10. prosince, je práh dráhy 04 posunutý o 1500 m, tzn. použitelná dráha je nyní dlouhá 2000 m. V této části probíhá osazení dráhových světel pro CAT II a souběžně s tím práce na instalaci světel na pojezdové dráze E, respektive F mezi dráhami E a D. Pojezdová dráha E se zároveň rozšiřuje tak, aby na mi mohla vjíždět i letadla velikosti Boeingu 747. TWY E totiž přímo navazuje na jižní odbavovací plochu, na které je umístěn montovaný cargo terminál. Do něj se příští víkend přesune celé zázemí a prostory DHL, které jsou nyní v sousedství centrální odbavovací plochy. Od 19.11. se tak bude linka DHL Lipsko-Ostrava-Lipsko odbavovat na jižní odbavovací ploše právě v sousedství cargo terminálu. Dokončení všech úprav je plánováno do října 2008. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ATIS LKMT 12. 11. 2007 / 13:56 | |
| | Počkat..
Chápu tomu správně, ře CAT I Vám Ově zůstane na dráze 22 a na dráhu 04 vám montujou CAT II..? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ATIS LKMT 12. 11. 2007 / 15:35 | |
| | Ne, já to chápu tak, že v blízkosti prahu 04 montujou dráhová světla pro 22, aby splnila požadavky CAT II. AFAIK LLZ a GS je už splňuje a dráhová světla jsou jedna z věcí co Ostravě k CAT II certifikaci chybí. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rekonstrukce LKMT 12. 11. 2007 / 15:44 | |
| | Zřejmě se jedná o "povýšení" ILS dráhy22 na CATII, případně CATIIIa:
Na Letišti Leoše Janáčka Ostrava byly zahájeny stavební práce na osazení nových světelných a elektroenergetických systémů dráhy. Cílem uprav je zvýšení kategorie dráhy na CAT II., tzn. provádění přesnějšího přístrojového přiblížení a přistání za nízkých dohledností. Dokončení úprav je plánováno v říjnu r. 2008.
http://www.airport-ostrava.cz/cz/page-aktuality/article-47-rekonstrukce-drahoveho-systemu/ |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rekonstrukce LKMT 12. 11. 2007 / 15:56 | |
| | No vidim, ze opravdu nepospichaji.Rekl bych, ze delaji vsechno proto, aby je intenzivnejsi provoz nahodou nevyrusoval ze sneni a neprinasel nahodou dalsi potize.....Uz aby to letiste bylo privatni! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ATIS LKMT 12. 11. 2007 / 17:06 | |
| | No, já jsem se dozvěděl, že by to z finančních důvodů mělo být né CAT II, ale CAT IIIa, protože přechod z CAT II na CAT III by byl větší finanční zátěží, než přechod CAT I -> CAT IIIa. Ale jsou to neoficiální informace. Jinak na LKMT to před měsícem vypadalo asi takhle |
| |
|
|