FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2004 a GForce 4MX - problém Jeden příspěvek | Celý strom
FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 07:54
Míra KV
Mám už asi klasický problém a to s odleskem od hladiny moře. Vím, že tento problém v fs2002 byl vyřešenej nějakým přidáním řádků do display.cfg, zkoušel jsem to i teď do fs2004, ale nefunguje to. Mám Athlon 2000+, deska Soltek, 512 DDR na 333 MHz, GForce MX440 64 MB (AGP 4x), WIN2000, DirectX 9. V nastavení jsem zkoušel jak 16bit tak i 32 bit textury. Prosím, poraďte, popř. dejte vědět, zda nejsem sám, komu to takhle blbne. Jinak fs2004 mi běží v pohodě.
Dík
 

Re: FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 09:50
xWing   
Pokial viem, tak MX rada nepodporuje pixel shader, takze nemozes videt ziadne odlesky.
Ale neboj, ja mam GF4 TI4400, a odrazanie od vody blbne aj mne (aj s 52.16). Musim niekolko krat ulozit a znova nacital let, aby sa to konecne zacalo od vody odrazat. Preco ? to vie hadam iba sam M$ )
BTW. kto mate silnejsie PC, tak na avsime hladajte subory:
new_waves.zip
fs9wat.zip
classic_water_texture.zip

Zasa trochu blizsie k realite.
 

Re: Re: FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 10:58
Milan Lisner   
No, nejsou asi odlesky jako odlesky. Treba ve uz FS2002 jsou "odlesky" na letadlech a i voda muze mit jakesi odlesky. To puvodne GF4MX nezobrazovala, ale po te uprave cfg souboru uz to slo, takze tyhle odlesky asi nevyuzivaji tech pokrocilejsich DirectX funkci. Jak je to ve FS2004 nevim jiste, ale minimalne odlesky na letadlech jsou delany v podstate stejne jako u FS2002.
U ty vody to uz muze bejt jiny, ta preci jen vypada jinak na to max. nastaveni, ale ve stylu FS2002 by to mohlo fungovat taky.
 

Re: Re: Re: FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 12:19
Luděk Ch.
Ale když to fungje i na GF3? Je pravda, že GF4MX je nějaký mezistupeň mezi GF2 GF3, jen trochu urychlená, nemá nic společného s GF4Ti. Ale že by tam úplně nějaké funkce chyběly, to se mi moc nezdá.
 

Re: Re: Re: Re: FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 13:15
Milan Lisner   
Jo, je to udajne tak, ze tam naky funkce chybi ( je to nejaka specialni podpora DirectX ). Je to tedy asi spis jakoby urychlena GF2, kdezto GF3 uz je spis uz podobna GF4.
Uz to, ze to nejdriv neslo i na FS2002 , pripisovali mnozi prave tem omezenym funkcim. Ja jse tu GF4MX mel taky, a uz jsem taky onehda rezignoval. Pak jsem s dalsim upgradem PC poridil GF4Ti4200 a zrovna v ty dobe se objevilo to reseni pro FS2002.
Ted zatim nemam s tou plnou GF4 zadny problemy.
 

Re: FS2004 a GForce 4MX - odlesky - na ATI nebyly taky dokud...   30. 10. 2003 / 13:28Marky Parky
Ahoj,

mam sice Radeon, ale podle me jsem na mori odlesky taky nemel dokud jsem nedownloadnul pixelshaderove bitmapy z avsimu.

Mozna to nema nic spolecneho, mozna jo.

Howg )
 

Re: FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 12:49
JM   
Mám stejně jak ty GF MX440 a odlesky na vodní hladině mi taky nejdou i když jsem se všemožně snažil to nastavit tak, aby to šlo. Odlesky na letadlech chodí, ale na vodní hladině ne.
 

Re: Re: FS2004 a GForce 4MX - problém   30. 10. 2003 / 12:55
Míra KV
Takže, jak jsem pochopil z příspěvků, jsem asi v ryti. Doma ještě zkusim si pohrát nějak s konfigurací, ale mám takovej pocit, že bude asi fakt problém v tom directX9. Protože obsahově display.cfg je obdobný jako ve fs2002, a tam po tý úpravě to šlapalo, ale na fs2004 ne. Když něco zjistim, dám vědět. Každopádně všem díky.
 

Re: Re: Re: FS2004 a GForce 4MX - problém a RIESENIE ???   30. 10. 2003 / 14:56
xWing   
Stale tu pisete, ze pre FS2002 je nejake riesenie. Boli by ste niekto taky laskavy a mohli ho dat aj sem ??? Dakujem.
 

Re: Re: Re: Re: FS2004 a GForce 4MX - problém a RIESENIE ???   30. 10. 2003 / 16:14
JM   
Koukni sem:
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=7204&lan=0&gr=0
 

Re: Re: Re: Re: FS2004 a GTi 4200   19. 11. 2003 / 18:29Spina
Můžete prosím někdo ukázat obrázek, jak vypadá voda s těmi "odlesky". Mám výše uvedenou kartu, tak jen abych poznal, jestli tom v mém FS mám nebo ne. Příjde mi spíše, že ne, protože voda je modrá a divně flekatá.
Díky
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS2004 a GTi 4200   19. 11. 2003 / 18:39
Luděk Ch.
Podívej se, jestli ti jde v nastavení "display" posunout "water effect" na maximum. Pokud ano, tak by voda měla vypadat normálně. Jinak pro plné zobrazení všech efektů FS2004 není nutná karta s HW podporou DX9, ale stačí HW podpora DX8.1 (nebo snad dokonce 8.0), takže na tvé kartě efekty se správným nastavením a ovladači fungovat musí. Na obrázku jsou odlesky s upravenými texturami (nevím od koho, ale stáhnuté s fsplanet.com), jak vypadají se starou GF3Ti200
img_forumn/r19973_1.jpg (500x375)
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ