zmena loga v tomhle kontextu neni nic zvlastniho .. kdyz tim chce spolecnost vyjadrit nejakou zasadni zmenu (novy sedy nater apod), treba zmenu zamereni (v kontextu toho ze pristi ctvrtek ma (...) byt zverejneno rozhodnotu co s dalkovou flotilou) apod. tak zmena loga je jednou z cest jak tyto zmeny provarit ... par clanku v novinach, reportaz na nove...
zase je ale pravda, ze zmenu loga (a nejenom toho, ale cely firemni grafiky) casto delaji firmy, ktere na tom zrovna nejsou lepe.. byva to soucast planu na oziveni (kdyz se kolem zmeny udela prislusna propagace apod..)
navic, jak tu nekdo psal ze uspesne spolecnosti svoji corporate - identity nemeni (a jako priklad byla dana coca-cola) .. tak to tak pravda uplne neni .. i kola cas od casu svou corporate-identity pozmeni .. nejsou to treba nejake zasadni zmeny, ale jsou...
a i kdyz je to logo "jine" tak zas tak odlisne neni .. zase je to jenom text csa jinym fontem s nejakym trsatko-bazmekem misto tech pruhu (ci co to tam je ted) |
|