| | Re: Re: Re: pérování 7. 10. 2003 / 01:09 | jirpe |
| | Kontaktni body, ktere te zajimaji, ma jen 3. Ten zbytek by se pokud mozno nikdy do kontaktu dostat nemel (napriklad konce kridel atd.). Kazdy kontaktni bod ma 14 parametru:
0 - class (1=kolo, 2=pevny bod letadla, 3=ostruha)
1 - podelny posun vuci tezisti
2 - pricny posun vuci tezisti
3 - vertikalni posun vuci tezisti
4 - vertikalni rychlost pri dotyku bodu se zemi (ft/min) pri ktere dojde k poskozeni
5 - mapa brd (0=zadna, 1=leva, 2=prava)
6 - prumer kola (ve stopach)
7 - uhel o ktery se kolo muze otocit vuci podelne ose
8 - staticka komprese (0 kdyz zadna)
9 - pomer mezi maximalni a statickou kompresi
10 - ucinnost tlumicu (0=zadna, 1=maximalni)
11 - doba vysunuti kola (podvozku) v sekundach
12 - doba zasunuti kola
13 - typ zvuku pri kontaktu
jen jsem tu opsal to, co najdes anglicky v aircraft.cfg od default letadel
|
| |
| | | pérování - Milan Lisner | 06. 10. 03 v 11:51 |
|
| | | | pérování - Karel Dvořák | 06. 10. 03 v 13:38 |
|
|