Slozky, soubory, adresare, textury, vy to tady motate jedno pres druhy....
ADRESAR texture
----------------------
Tady jsou ulozene vsecky potrebne textury pro addon od autora modelu
ADRESAR texture.****
-----------------------
Adresar s ruznym privlastkem (znaky za teckou), kde maji byt textury pro nejaky repaint. To ze ma model pouzivat prave TENTO adresar textur se resi v configu. Tento adresar MUSI OBSAHOVAT VSECHNY potrebne textury. Jak ty nove, ktere se lisi od tech puvodnich, tak vsecky, ktere se nelisi.
Kdyz autor modifikuje jen nekolik textur, umisti do zipu jen ty textur, ktere se lisi. Spravny postup pro instalaci repaintu je nasledujici:
1. Vytvorim si pod adresarem konkretniho modelu dalsi slozku/adresar s nazvem texture.new (new lze nahradit za cokoli jineho, nebo za to, co doporucuje autor repaintu).
2. Do tohoto adresare prekopiruju / duplikuju VSECHNY soubory textur, ktere se nachazeji v adresari Texture (bez .new atd.)
3. Provedu upravu configuracniho souboru aircraft.cfg, kde bych mel napsat novou sekci [flghtsim.XX] (XX je dalsi cislo v poradi), ktera ma unikatni nejen cislo, ale i typ a UI variation.
4. Modifikovane textury od autora repaintu kopiruju do toho noveho adresare Texture.new a prepisu ty, ktere uz tam jsou.
5. Mam jistotu, ze novy repaint ukaze na modelu vsechny potrebne textury.
Autori obvykle prikladaji do zipu nejen text prislusne [flghtsim.XX] sekce, ale i primo korektne pojmenovanou slozku/adresar Texture.New (.cokoli). Akorat v teto slozce zbytecne nedistribuje identicke soubory, ktere tak ako tak uz na disku mame a to v originalni slozce/adresari Texture. Jen je z toho mista musime prekopirovat. |
|