Tož jasné, že to tam neláduješ celý ručně, postupuješ klasicky pres ARR/DEP, cílové letiště ARR, dráha v používání, STAR id, transition. To jsem měl na mysli pod "ládováním" Ale STARy jsou spíš ve fázi počátečního přiblížení spíš výjimkou. Pravda ale je (a včera jsem to probíral s reálnými řídícími u piva - ostatně dneska to můžeme probrat taky, v Kladně, v hospodě U Śvejka, podrobnosti na http://www.pandora.cz/conference/satcocz , jsi zván), že kolikrát pilot podle informace z oblasti o dráze v používání loadne vhodný STAR do FMC a letí podle něho. To většinou pokud dostal od oblasti "direct to...." na nějaký waypoint, který je zároveň transition. Např. z jihu od DOMALu direct DOBEN, pak si tam na dráhu 24 supne DOBEN1W a letí podle toho a jenom to ohlásí na approach. APP mu stejně většinou dá vektory podle provozu.
Včera jsi letěl do Burgasu? Visual na 04 ? Mám na tohle téma pěkně zpracovanou přípravu pro návštěvu kokpitu. Kolega letěl v reálu s Travel Servicem před měsícem, tak jsme udělali s DF (livery SkyTravel) virtuální let a natípali jsme screenshoty. Je toho asi dvacet stran a piloti si to mooooc pochvalovali a kolegu tam nechali az na stojánku
Karel
P.S. to podrobné rozepisování není ani tak směřováno na tebe, spíš obecně, k problematice, pro ostatní. |
|