Jééééééééééžiš, to je FUJ!
Sem nechtěl natahovat vlákno, ale teď jsem se chyt -pánové, nemluvíte tu někdo o voze a někdo o kozách? Páč diskuse A/B není o budíkách, je třeba srovnávat srovnatelné - a to si pak, IMHO, fakt A a B posledních řad nezadají. Ani v tom glass cockpitu. A kdo skutečně sám létá A (celu řadu jako monotyp) ten se tomu tiše směje.
Na druhou stranu chápu budíkomilce, vrtulomilce a vůbec všechny dobakamenámilce, já jsem taky takový - a proto po životě dopraváka - pilota moderního dvoumotorového velkokapacitního transkontinentáního (to je jedno, jestli A/B) plechového ptáka netoužím. A jsem přesvědčen, že kdo letí s plánkem naklikaným do FMC, ten už se chyt a do tohohle ptáka patří. Vždyť už i to první staré játro má vlastně dva skleněné displaye (byť malinké a jako opravdový budík se tvářící) a proti bulíku je jediný rozdíl (s dávkou licennce), že tam není samoblb (autotrotl, pro pünktlich commeraden autothrottle).
Pro flintstouny mezi náma doporučuju následující éro, pořád ještě někde ňáký lítaj a tahaj klády a barely s petrolejem a takový:
http://www.airliners.net/open.file?id=0833828
http://www.airliners.net/open.file?id=0657467
http://www.airliners.net/open.file?id=0737457
existujou i s letuškama:
http://www.airliners.net/open.file?id=0010009
a pro ty, který nechtěj ani sidestick, ani berany ba ani holej knüpel, doporuručuju
http://www.airliners.net/open.file?id=0859858 |
|