| | | Flight1 ATR 20. 1. 2007 / 19:29 | |
| | protože jsem vyhledáváním nic nenašel, tak se zeptám:
1) funguje přečerpávání paliva u Fliht1 ATR ? Při jeho zapnutí se nic neděje a docela je pořeba při postupech bez GPU...
2)co znamená v checklistu (BEFORE LANDING): Reaching Decel. Altitude...PL TO "FI"
3)máte někdo podrobnosti o letech LKPR/LKTB ? - hlavně trasu a let. hladinu |
| |
|
| | | Re: Flight1 ATR 20. 1. 2007 / 19:36 | |
| | @2: Reaching deceleration altitude - dosahujúc výšku spomaľovania (toto by mohol ozrejmiť AJS)
PL - power levers
to - na (polohu)
FI - Flight Idle - Letovy volnobeh. |
| |
|
| | | Re: Flight1 ATR 20. 1. 2007 / 19:39 | |
| | FL 120/130/140
LKPR LKTB - VOZ(SIDpro24-2A/3M/NONR=1F-online=radar departure) BODAL(STARpro28-1A)
LKTB LKPR - BODAL(SIDpro28-1A) (STARpro24-1S/NONR=1W-online=radar vectoring) |
| |
|
| | | | Re: Re: Flight1 ATR 20. 1. 2007 / 19:41 | |
| | díky !!!!
ještě vyřešit to přečerpávání a je to OK |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Flight1 ATR 20. 1. 2007 / 23:40 | |
| | U ATRky !!nejde!! přečerpávat palivo z nádrže do nádrže. Pouze lze použít palivo z obou nádrží pro jeden motor. Musíš mít ale k tomu zapnuté obě pumpy. Toto se třeba využívá při hotel modu, nebo při velkém rozdílu mnoužství paliva v nádržích. |
| |
|
| | | | Re: Re: Flight1 ATR 20. 1. 2007 / 20:12 | |
| | NRNAV SID už nejsou. VOZ2A je jen pro jety.. Játra mají 3M. |
| |
|
|