| | Re: Re: Re: Vitr, mala letadla 13. 1. 2007 / 06:59 | |
| | Tak jsem dohledal kde jsem to doporuceni vs limit videl (jako autor dotazu).
Je to tady:
http://www.swaviator.com/html/issueMA05/Basics3405.html
A je tam (volny preklad):
Obecne, letoun musi byt ovladatelny pri pristani s rychlosti (bocniho) vetru 20% VSO.
Pro Cessnu 172, VSO je 40 KIAS. Pro Cessnu to znamena pozadavek certifikace na ovladatelnost pri bocnim vetru 8 uzlu! Uvadeny 15 uzlovy Demonstrated Crosswind Component neni omezeni, je to proste poznatek ze nekdy behem certifikace letoun pristal uspesne, bez pouziti neobvyklych postupu, pri 15 uzlech bocniho vetru. Ale pamatujte, ze pilot domonstrujici pristani pri bocnim vetru byl zkuseny testovaci pilot. Jste tak zkuseni jako on ci ona?
Jeste chci podekovat vsem za odpovedi.
Leos
|
| |
|