FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vitr, mala letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Vitr, mala letadla   13. 1. 2007 / 06:59
leonell
Tak jsem dohledal kde jsem to doporuceni vs limit videl (jako autor dotazu).

Je to tady:

http://www.swaviator.com/html/issueMA05/Basics3405.html

A je tam (volny preklad):

Obecne, letoun musi byt ovladatelny pri pristani s rychlosti (bocniho) vetru 20% VSO.
Pro Cessnu 172, VSO je 40 KIAS. Pro Cessnu to znamena pozadavek certifikace na ovladatelnost pri bocnim vetru 8 uzlu! Uvadeny 15 uzlovy Demonstrated Crosswind Component neni omezeni, je to proste poznatek ze nekdy behem certifikace letoun pristal uspesne, bez pouziti neobvyklych postupu, pri 15 uzlech bocniho vetru. Ale pamatujte, ze pilot domonstrujici pristani pri bocnim vetru byl zkuseny testovaci pilot. Jste tak zkuseni jako on ci ona?

Jeste chci podekovat vsem za odpovedi.

Leos
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ