| | | NDB na desetiny 25. 12. 2006 / 21:36 | |
| | Ahoj,
LKKO má ve skutečnosti (i v scenérii) NDB "KO" s frekvencí 523.5 kHz.
Problém je, že Cessna 182Q (by Carenado) má ADF jen na tři místa.
Po pár pokusech jsem přišel na to, že pokud to nastavím přes klávesové zkratky (opakované A a + na zvyšování čísla) tak to funguje, není ale vidět co se píše a tak za letu to je komplikované.
Moje dotazy jsou:
1) neexistuje nějaký jednodušší postup (kromě změny letadla/panelu)
2) jak je to v praxi? To prostě ta Cessna ten maják nemůže použít?
Díky,
Leoš |
| |
|
| | | Re: NDB na desetiny 25. 12. 2006 / 22:01 | |
| | teda at koukam jak koukam, tak jsem nikde v aipu zminku o takovem NDB nenasel .... tak ti nevim ... fakt neco takovyho existuje? |
| |
|
| | | | Re: Re: NDB na desetiny 25. 12. 2006 / 22:05 | |
| | Existoval , zhruba do roku 2002 , pak byl z finančních důvodů zrušen , ve FS přetrvává z důvodů nostalgických |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: NDB na desetiny 25. 12. 2006 / 22:06 | |
| | Jop, takových bývalých majáků je po republice víc |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: NDB na desetiny 25. 12. 2006 / 22:08 | |
| | pozůstatek ještě na hangáru |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: NDB na desetiny 25. 12. 2006 / 22:18 | |
| | Takže jste v podstatě odpověděli moje dotazy:
a) řešit ladění v Cessně nemusím protože když není v provozu v reálu tak ho budu ignorovat i ve FS.
b) otázka s reálnou Cessnou odpadá ze stejných důvodů
Takže díky
Leoš
|
| |
|
|