FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 13. 12. 2024, svátek má Lucie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PT Tu-154 vs. LevelD 767 Jeden příspěvek | Celý strom
PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 14:36
skyfly
Stále nemám čas prekúsať sa konečne manuálom a naštartovať s jeho pomocou Project Tupolev Tu-154 B2 hoci ma toto lietadlo velmi láka vzhladom na to ako tu bolo už x-krát vychvalované.
A tak sa chcem opýtať na jednu vec tých čo s ním lietajú a prípadne vyskúšali aj vynikajúci addon LevelD767: Keby ste porovnávali spracovanie letovej dynamiky u Tu154-ky - tiež je tak skvele urobená ako u LevelD767 ? Prípadne ak je tu niekto so skúsenosťami s lietaním na reálnom Tu154 može sa vyjadriť tiež a pridať názor
Vďaka.

PS: aby si niekto nemyslel , že som reál-pilot 767 Na vynikajúce letové vlastnosti tohoto addonu usudzujem na základe :
a)porovnania s ostatnými addonmi podobnej kategorie
b) mám niečo nalietané v reále na ULL a dalších érach
c) mám niečo nalietané na real-sim B737 a na jumpseatu 737. Mimochodom lietat a pristávať napríklad s PIC737 (ktorý som si kedysi velmi pochvaloval) bolo pre mňa náročnejšie než s reálnym "velkým " simulátorom B737.
Znalci a machri na všetky čudlíky panelov a FMC nech mi odpustia - ovládam síce na úživatelskej úrovni i tieto záležitosti, ale prioritou je pre mňa ako sa éro chová vo vzduchu, či už reálnom alebo tom virtuálnom
 

Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 15:08
Jaakov   
řekl bych, že co se letové dynamiky týče vede Tu-154 od Project Tupolev na celé čáře i před payware addony...
 

Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 15:23
Balooo   
Ahoj,
Nemůžu porovnávat s LevelD 767, ale pouze s PMDG 737NG. PMDG je IMHO hračka s dynamikou malého letadla. Tu-154 od Project Tupolev je nejzajímavější na finále, kdy je opravdu dost znát hmotnost letadla a jeho setrvačnost. Kompenzace bočního větru není žádná sranda a udržet ho v paprsku ILS i při horších podmínkách vyžaduje trochu citu a zkušenosti - hlavně kvůli té setrvačnosti, která dokáže nervního "hráče" snadno vytrestat.

To vše s podmínkou dobře nakofigurovaných beranů (joysticku) v jeho vlastní utilitě a současném vypnutí v menu FS. Společně s CH Products si to docela užívám.

Nastartovat a odstartovat s PT Tu-154 není zas až takový problém, ale aby to stálo za to, je potřeba si ten manuál projít a některé věci pochopit. Stojí to dost času a nedá se s tím nic dělat. Ale ten výsledek
 

Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 16:43
donCarlos
letovou dynamiku srovnavat nemohu - nic o ni nevim, kazdopadne boeing je proste boeing a tupolev tupolev, i kdyby se boeing choval ve vzduchu jako vzducholod, tak ma proste podle me jednodussi ovladani (ale je pravda ze starsim generacim asi rustina problem delat nebude, ja se kvuli tomu musel doucit druhou pulku azbuky )

Je pravda ze bych asi bral spis ten tupolev, uz proto, ze je zadarmo, nehlede na to ze je opravdu lepsi nez vetsina (mozna nez vsechny )payware addony. Zkousel jsem oboje. Ten tupolev je ze zacatku dost brutalni, ale zvyknout se da na vsecko, vcetne techniky balsoje (ci jak se to spravne pise).

A na IVAO budes s tuckem asi pomerne originalni
 

Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 17:55
Gustav ( BHA576 )   
Igore odpovím tobě,ale týká se to všech tří chlapů,kteří již na příspěvěk reagovali.
Trochu se mi zdá,že se míchají hrušky s jabkama
1. Letové vlastnosti Boeingu a Tupoleva se nemohou srovnávat,protože obě letadla vznikali úplně jinou filozofií. Túčko je veskrze pokračování vojenských bombardérů se vším,co k tomu patří - divočejší dynamika,sparťánstější výbava kokpitu přístroji atd.Boeing má od sebe oddělené vývojáře civilních a vojenských letadel a s tím souvisí i letový komfort civilních Boeingů.
2. Porovnání payware a zadarmových - tak s tím bych byl také " opatrnější ".Ono jde o to co vlastně na tom letadle budeme hodnotit.Veskrze zavádějící by bylo hodnocení,že Tůčko tam má více ovládacích prvků ( funkčních ),protože on takový B707 toho má zrovna tolik.To však je dané stářím toho stroje.Například Concorde má 5 horních panelů nad sebou a ještě palivový inženýrství
3. Shrnutí - ano to Tůčko je asi nejlepší freeware a vážím si jich,že je to i zadarmo - i když už jsem viděl tuším,že na Simmarket pokus o placenou verzi
 

Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 18:03
Lowmick   
1. mluvi se o letovych vlastnostech v FS, a ty jsou asi docela dost odlisny
2. zrovna u PT 154ky bych s tim opatrny nebyl, protoze to je opravdu lepsi nez mnoho jinych pay letadel (dynamika, funkcnost tlacitek,...)
3. tim si prakticky protirecis s bodem 2. kdyz pises ze TU je nejlepsi freeware
 

Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 18:31
donCarlos
PT TU je freeware, ale nekdo se pokusil udelat to samy, ale payware. jak to dopadlo nemuzu hodnostit, ale myslim ze dost slabe v porovnani s PT
 

Re: Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   10. 11. 2006 / 11:19
ltoxxx
myslím že ale to se týká TU-154M, ne B2
 

Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 19:47
Balooo   
Mno Gusťo,
o tom vzniku podle rozdílných filozofií bych si nebyl tak jist. Už vůbec ne o tom důsledném rozdělení civilního a vojenského vývoje. Zas tak hloupí Ameriřani nejsou, aby si v rámci jedné firmy tajili postupy a technologie. Jinak - viděl jsem vojenskou verzi B737 a ještě neviděl vojenskou verzi Tu-154, kromě VIP, samozřejmě.

Určitě by stálo za to porovnat dynamiku reálných B737 a Tu-154, opravdu netuším, jestli tam může být opravdu zásadní rozdíl. Celkem bych si ale vsadil na to, že Tu-154 nemá divočejší dynamiku a sparťánštější výbavu kokpitu jako pokračování bombardérů, to mi moc nesedí. To tak ještě 134, jako pokračovatel řady Tu-104, Tu-124, odvozené od Tu-16.

Silná stránka PT Tu-154 je modelování původních ruských navigačních systémů a nástroje na plánování letu. Letový model je supr, ale třeba VC se mi nelíbí.
 

Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 21:08
Palo-LM   
Pardon ale ked tu chvalite to tucko este mi neda dodat ...

Kamarat s tym lietal v reale a hovoril:

1. Jedine lietko ktore ma povolene start aj s jednym nefunkcnym motorom - lebo je tak premotorovany
2. nudzove pristatia povolene s vysunutym podvozkom - lebo ho ma tak pevny
3. spominal ze ziadali nadletiet nejaku burku a normalne povolenie nemali dostat ale ked povedali ze letia s TU 154 tak riadiaci v podstate fiktivne mavol rukou ze to je v poho a pod tym uhlom to hravo zvladnu

rozpraval to neviem ako to je realne ale toto som proste pocul

 

Re: Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 21:11
Zaremba   
No nevím, jak je to se vzletem. Ale od pilota Tuga AČR vím, že přistát se s ním dá minimálně na dva motory. Přistání na jeden není možné. Tohle platí pro verzi M.
 

Re: Re: Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 21:20
Palo-LM   
on tvrdil ze im to povolli ze smernice to tak dovoluju ... bolo to niekde na nejakom ostrove uz to bolo davnejsie mozno sa to zmenilo
 

Re: Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 21:21
Balooo   
No já nevim, tolik bych to nepřeceňoval. Ale je pravda že když to táta na poli u Jaroměře řezal semtexem (viz. http://www.planes.cz/cs/historie/8/), museli jsme zajet zpátky do Hradce pro 1/2 kilové kumulativní TNT nálože, protože nosníky křídel a motorů (titan?) špagáty červeného semtexu nechávaly naprosto klidnými. Já jsem tam teda vlastně vůbec, ale vůbec nebyl.
 

Re: Re: Re: Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 21:26
Palo-LM   
tak to je teda sila a ten podvozok je tiez dost robustny a vcelku

chudatko tucko
 

Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 19:53
skyfly
Díky všem za odpovede !!! - pustím sa do toho, lebo tuším, že to bude "pecka" .Ja som síce fanda sklenených a less paper cocpitov typu Airbusu alebo tohoto tu: http://www.airliners.net/open.file/0956510/M/ ,ale na druhej strane uznávam,že aj tá ruská budíkovská stará dobrá technika má určite niečo silné do seba.
Takže mne teraz už ostáva iba taká drobnosť - pripraviť rodinku na to, že tohtoročné Vianoce (lebo skor sa k tomu nedostanem) strávim s Tupolevom
Alebo ? - že by som zrušil lyžovačku na Stubai Gletscher, kam sa za pár dní chystám a miesto toho zostal sedieť doma pri PC - myslíte, že ten Tupolev by mi vynahradil aj takúto obeť ?


 

Re: Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   10. 11. 2006 / 11:30
ltoxxx
myslím , že pokud budeš postupovat podle návodu dostupného tady, tak s tím za dva dni v klidu poletíš, pak už je to jen otázka sebezdokonalování-)) a poznávání tučka-)))... trochu problém by jsi mohl mít s KLN90B, to je kapitola sama o sobě, ale jde do něj importovat aktuální letový plán z Fsky, a navím si je můžeš do ní ukládat, chce to jen se naučit ji ovládat.
 

Re: PT Tu-154 vs. LevelD 767   9. 11. 2006 / 20:43
Gmilan
reagujem na uplny& zaver tvojho prispevku:
no,... tak to radsej skus X-plane
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ