No takze Wizardsi.
Okrem toho ze som Ta uz raz prosil aby si nepisal nazvy prispevkov velkymi pismenami, ale tebe to je pisat asi zbytocne, tak som si dal tu namahu a nasiel som si v realnom Operational Manual (Flight Manual) pre 737 toto:
Kapitola 1. LIMITATIONS AND OPERATING PARAMETERS
Maximum tire speed: 195 knots - cize toto je najvyssia dovolena rychlost aka moze byt dosiahnuta pri kontakte pneumatik s povrchom drahy, po prekroceni tejto rychlosti dochadza k poruseniu pneumatiky, resp. vyrobca nevie zarucit neporusenie pneumatiky
Dalsie parametre hlavne pre podvozok:
1. Landing gear placard speeds:
A. Retract - 235 knots
B. Extend - 270 knots/.82M
C. Extended - 320 knots/.82M
2. Do not apply brakes until after touchdown.
3. Autobrakes: Arming the RTO feature is required on all takeoffs, if
operable. Position the RTO selector to OFF if the autobrake system is
inoperative.
Dalej co sa tyka rychlosti, aj tam su urcite limity, su tam limity pre klapky, a tak isto sa riadi podla approach charts daneho letiska. Ak chces, som Ti ochotny poslat ten Flight Manual, ma to okolo 1000 stran, a mozes si to nastudovat ze ake su postupy pre 737cku. Staci ak sa mi ozves.
Peto
|
|