Je mozne, ze jsi letel a ze ti kapitan Jaros rekl cosi o rychlosti 250kt, ale pokud ti rekl, ze plati v TMA Praha jakozto vzdusnem prostoru tridy C rychlost 250kt pod FL100, tak by mel mozna torsku zauvazovat o precteni AIPu, kde je krasne, jak uz tu bylo jednou receno od Markyho v ENR casti 1.4 preheldna tabulka s rozdelenim prostoru a jejich omezenimi. Pripadne dalsimi predpisy, kde je rovnez uvedeno omezeni rychlosti v prostoru tridy C pod FL100 (zadne neni - zacina az u tridy D - TMA a MTMA ostatnich ceskych letist a tez CTR Ruzyne). On totiz mozna myslel a ty spatne pochopil, ze se stejne pod FL100 s optimalnim profilem klesani az za SLP1, coz je prave tech 250kt - neboli 28DME OKL...Ale pokud stihnes vyklesat pod FL100 TMA V Praha ci TMA VI Praha, tak klidne muzes letet rychleji, protoze ty jeste nejsou na te 28majli a jejich spodni hranice je FL75, takze ATC te muze povolit do FL80 a ty jsi stale v prostoru tridy C a nemplati pro tebe zadne rychlostni limity, pokud te sklesa pod FL75 dostavas se do prostoru tridy E a to uz je o necem jinem. Takze opravdu nez tu zacnu psat blbosti, tak se seznamim s predpisy, pote overim u realnych pilotu, zda to opravdu mysleli tak, jak jsem to pochopil a nasledne sem pisi. Ale pokud si stale stojis na svem, tak se tesim, az budes skladat zkousku na UCL a toto jim reknes....Uvidis jak s tebou vybehnou a odvolavani se na nejakeho kapitana ti moc nepomuze. Doufam, ze jsem to vysvetlil jasne a neutocne proti jakkekoliv osobe...
Prave jsem prisel z prace a vstavam za ctyri hodiny na novou smenu, tak se omlouvam za pozdni prispevek
Jinak se klidne ozvi a domluvime se a prijdes na LKPR a ja ti ukazu predpisy, kde to je presne napsane, pokud k tomu nemas pristup...Klidne ti to i vytisknu... |
|