| | | 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:13 | |
| | V cervnu letel na Hurghadu s CSA a v zari na Djerbu s Nouvelair a to co jsem se dozvedel od kapitana Jaroše je vice nez pravdou od ubohych vykriku a nekterych rejpavcu delajici zde ze sebe Bohy v letani...ale to jen tak mimochodem nad skutecnosti PA |
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:16 | |
| | Tak landing je vetsinou pod FL100 a jenom magor s necim muze svihnout rychlosti 250uzlu....takze myslim ze se do 250 kts kazdej pri pristani vejde i kdyz je ta rychlost psana v chartech..
Ale taky jsem se dozvedel neco podobnyho od kapitana Travelu....
|
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:16 | |
| | http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=133996&lan=0&gr=0
Zejména pak zmínka o pilotech a rybářích..
Přicházel jsem s nima do kontaktu bohužel denně, po dobu 5-ti let.. Nakecaj ti doslova modrý z nebe když vidí, že jim to baštíš i s navijákem..
To jen tak pro ty, co hltavě poslouchají, co jim klábosí pánové se čtyřmi prýmky na rukávě..
Adios. |
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:17 | |
| | 250 kts je realita pri pristani na lkpr? chudaci technici co budou odtrhavat uskvarene brzdy |
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:23 | |
| | No, on Wizards nepise primo o pristani, ale o 250kts pod FL100, pri priletu na pristani v Praze.
Jinak Wizardsi, precti si jeste jednou poradne prispevek ve vedlejsim threadu od Markyho, je tam i jasne napsano, ze 250 kts/FL100 jde pri priletu do Prahy bez problemu porusit, pokud jsi jeste pred SLP1 - speed limit pointem. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:25 | |
| | No, on Wizards nepise primo o pristani, ale o 250kts pod FL100, pri priletu na pristani v Praze.
Pochopil aspon Ty,diky Michale
btw: cetl.. tudiz to neni ale blbost. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:28 | |
| | Neni to blbost, ale v tom pripade nevidim duvod, to tu jeste zvyraznovat, kdyz to bylo vysvetlene |
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:23 | |
| | ...250kts pod FL100 pri pristavani na LKPR vseobecne,samo ze pri priblizeni na RWY po klesani se rychlost snizuje treba na 180kts a brzdi AUTOBRAKES na 1 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:25 | |
| | mily wizarde... porad jses vedle.. jak ta jedle... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:26 | |
| | vedle mozna Vy,ja letel v realu na dovolenou viz.uvodni prispevek... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:32 | |
| | Ty si asi fakt děláš prde*.. To by normální člověk ani nemohl napsat.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:36 | |
| | proc by delal? ja taky litam na dovolenou zasadne virtualne
neee, tohle je fakt moc, kdybych to vedel tak si z obchodu taky dotahnu mensi mnozstvi vina nebo jine dobroty |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:36 | |
| | na tohle mensi mnozstvi nestaci |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:39 | |
| | ja jsem skoro abstinent, do litru vina bych se pro dnesek vesel |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:40 | |
| | Ja bych z Vas byl mnohdy taky pod stolem...uz davno...kazdy machr za heslem |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:41 | |
| | ta fotka se zelenym ucesem ti slusela vic |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:34 | |
| | Ja fakt nevim, jestli to neni jen takovy zert...rekni, ze jo?! Prosim! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:36 | |
| | nezlob se na mne, ale trochu mi připomínáš hvězdnou pěchotu ze superstár, ti jsou taky skálopevně přesvědčený že uměj zpívat ...
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:39 | |
| | Nikde jsem o sobe nenapsal ze jsem Buh v letani,to si tady mysli jiní lidi...mimochodem...a srovnavat prilezitostne litani s obcasnou poradou zde se zpevem v Superstar pro pubertaky,to je opravdu na to vino ci rovnou Jim Beam s colou jak psal Serž |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:43 | |
| | já jen nechápu o čem tu furt diskutuješ? už ti bylo minimálně 1x od markyho napsáno jak to je, ty to snad ani nečteš.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:05 | |
| | Máš pravdu, když říkáš, že ze sebe neděláš "Boha v lítání". Protože porovnávat se tímto, s lidma, kteří prakticky denně sedí v praze na věži, nebo lítaj reál V KOKPITU téměř denně...... To snad porovnat ani nejde, to je jako kdyby ses dvakrát proletěl ve FS a začal mluvit do řemesla vývojářům scenerek, žes zahlídl domeček autogenu, a ten tam měl něco jinak Zamyslet se.... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:09 | |
| | P.S. Nekritizuju a ne kazdy rejpavec zde je to co tvrdite Flightsim.cz je verejny web |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:17 | |
| | web verejny je ale forum tak docela ne, pro nektere se muze stat "read-only" |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:18 | |
| | Neříkám každej, ale lidi co ti tady několikrát řekli jak to je doopravdy, a tys je přesvědčoval o svým, protožes dvakrát letěl letadlem..... Všichni ví o koho se jedná, a nikdo z nich si nevymýšlí, že dělaj v reálu |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:26 | |
| | Ja jsem v soucasne dobe presvedcen, ze si pod jmenem wizards dela nekdo prdel... Tohle uz NEMUZE byt REAL. Kdybych osobne chtel kazdou chvili pridat nejaky hlouposti(7.pad) provokujici prispevek, tak bych zcela urcite psal presne jako wizards. Docela bych rad videl jeho IP pro porovnani s nekterymi drive zakazanymi chytraky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:29 | |
| | Ale kdepak,jine nazory pro ktere neni vzdy pochopeni druhych ktery neporadi jen si rejpnou nelze pak chapat s timto Vasim cilem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 23:33 | |
| | No nic, smícháním pohádky Rambo a tohodle na mě přišla únava z úžasu a smíchu, dobrou, ráno mám na 7mou, tak se mějte |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:26 | |
| | V tom pripade jsi napsal dost zavadejici nadpis. LANDING je pristani, zatimco ty mluvis spise o klesani a priblizeni. O rychlostnich limitech - viz Marky - jednoznacneji uz to vysvetlit nejde. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:27 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:32 | |
| | rezim autobrejku si stanovi provozovatel (durazne doporucuje) a mj tyhle brzdy nemaji nic, ale skutecne nic spolecneho s rychlosti priblizeni |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:36 | |
| | prosim Te, co cekas od cloveka co lita v PMDG s defaultnim panelem? (jak zaznelo v jinem vlakne) ... uz to je k zamysleni |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 08:00 | |
| | Tak jsem si přečetl po ránu celé vlákno. Ani nevím proč!
Je v něm dost příspěvků k věci. Ale ještě větší množství co se snaží Wizardse shodit. A proto se ptám:
"Máme tohle za potřebí?"
Dost z nás ví o létání opravdu hodně. Ať už z vlastní iniciativy, nebo proto, že se létání stalo jejich denním chlebem.
Pak se dostaneme k někomu, kdo má jenom FS, reálně letěl jenom jako kaštan a není ani zaměstnán na ŘLP. Létání ho zajímá. Baví se něm s kapčou, který ho vezl na dovolenou. Je jasné, že se může stát, že si něco z debaty špatně vyloží. Potom, když mu to chcete vymluvit, tak bude oponovat, protože mu to řekl kapitán. Pro něj osoba, která je v problematice zběhlá. Viděl jej a mluvil s ním. S vámi ne.
Když si nedá říct, odkažte ho SLUŠNĚ na předpis a je to. Když si nedá říct ani poté, máte čisté svědomí.
Bylo toho tady ve vláknu povíce, ale narazím tady na Tragéda. O FS ví opravdu mnoho s reálným létáním má zkušeností o něco méně - viz. profil polovina ULL.
Opravdu si myslíte, že Wizardsovo používání PMDG 737 s defaltním panelem mu nějak ubírá na rozumu. Je to čistě jeho věc a s touhle debatou to nemá nic společného. Jde jen o to ho zdiskreditovat a to se tu stává často a VELMI se mi to nelíbí. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 08:33 | |
| | Proboha proč by někdo létal s modelem od PMDG, ale s defaultním panelem? To je docela kontraproduktivní ne? No, i když... napadá mne jeden důvod... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:13 | |
| | To je kazdeho vec,nemyslite? Ted uz s nim sice neletam,dal jsem na rady zde stejne jako na rady litat ve feetech ale vse jde rict i normalne bez toho ze by se delala nehorazna vlakna ktere delat rozhodne nechci,jen nesnasim rypavost,hrubost a nadavky nekterych zde kdyz se clovek chce pouze jako obcasny letavec ktery si rad zapne FS2004 na neco zeptat co je pripadnym problemem.Rad vychazim solidne,ale nekdy k nekomu to proste nejde pokud snizuje druhe nad tim že je pitomec,hovado a jine vyrazy.Vsem ktery dokazou poradit a Ti lidi tady jsou rad podekuju protoze to pripadny problem vyresi,ale jinde zlo vyvova jen zlou reakci a o to ja zajem zde na foru nemam. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:19 | |
| | http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=134001&lan=0
Tady si se ale na nic neptal.. Tady si to stavel jako hotovou vec, ze co ti rekne kapitan, je proste na tuti... Tim si dal na jevo, ze nemas ani zajem si zjistit, jak to opravdu je a vyznelo z toho, ze jakozto jednou letici pacos, si spolknul vsechnu moudrost sveta podeprenou poznatky ziskane z jednoho rozhovoru s cpt. Na me aspon tak tvuj prispevek zapusobil a asi jsem nebyl jedinej.. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:34 | |
| | Na kazdeho pusobi ruzne prispevky vselijak,bud se vyda cestou ponizeni,nadavek a hrubosti nebo cestou se kterou se da pripadny problem ci vec ktera se nelibi normalne odiskutovat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:53 | |
| | S clovekem, ktery jasna fakta nazve "ubohymi vykriky" a lidi, kteri litani rozumeji, pripadne se tim zivi, nazve v ironii "bohy v litani", se toho moc prodiskutovat neda..
Zkus nejdriv myslet, nez neco napises.. A hlavne si zkus neprotirecit..
P.S.
Zapomnel jsem uz pred tim pripomenout i dalsi perlu mezi tvymi prispevky..
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=134016&lan=0
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:53 | |
| | buď si dejte do držky (ale bacha, mates je hooooodně velkej chlap ), nebo si dejte s matesem panáka, resp. červené víno, ale už toho štengrování nechte, chlapi.
Wizarde, občas se v Praze pořádají simbeery, neboli hromadné požívání alkoholu a jiných pochutin spojené s kecáním hlavně o létání. Poznáš pár lidí osobně, oni tebe a pak zjistíš, že ne každá poznámka je jedovatá, každý má svúj styl vyjadřování Určitě tě spousta lidí ráda pozná |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:59 | |
| | Ja bych si dal radeji toho panaka protoze nasili nikdy nic neresilo a nevyresi.Z principu.
V samotnych zacatcich bych rad lidi poznal kteri zde kecaji ale nekteri muzou brat prispevky ruzne a posleze uz me schuzky nelakaji,zvlast po soukromych zpravach.
Poznáš pár lidí osobně, oni tebe a pak zjistíš, že ne každá poznámka je jedovatá...hm,nevim nevim... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:36 | |
| | a mj tyhle brzdy nemaji nic, ale skutecne nic spolecneho s rychlosti priblizeni....o tom nepadlo ani slovo,jen ze je moznost takova az na plose,jinak by to byla blbost kterou mi vnucujete... |
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:23 | |
| | Jen jestli si nepletes kts (knots - uzly) a km/h. To by totiz vicemene odpovidalo - 250 km/h. Jinak je to zcela mimo misu. |
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:40 | |
| | tak placni, kolik za hodinu dokazes zavazat uzlu? |
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:43 | |
| | Je 22:41,kazdy pronesl svuj ´tlach´ s uvahou se lehce radeji střískat ale rozumnejsi ustoupi do pozadi a nebude rozsirovat tento pavouk.Nazor dle skutecnosti na ktery pisu je skutecnosti a s tim se i loucim. |
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:45 | |
| | gratuluju to k tvému přesvědčení a děkujeme ti že jsi nám zpříjemnil večer a podělil ses s námi o tvé zkušenosti z letu na Djerbu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:48 | |
| | LOL, zas pabouk o *****!
(ja vim, ze ho jenom rozsiruju, ale ja musel) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 6. 11. 2006 / 22:49 | |
| | z REALNEHO letu...
tohle mi neskutecne pripomina snad Matesuv prispevek o tom ze lidi jsou hotovi z toho ze cestuji LETADLEM, kua ne busem ale FAKT LETADLEM... a hodne vysoko a hodne rychle, protoze LETADLEM, vzdyt to musi byt i na fotkach: jarda u LETADLA, kterym leteli na DOVOLENOU, a tady JARDA v mori. sice jde mu videt jen hlava a je to na 50 metru... nevadi ale dovolena i s LETADLEM se povedla jak cyp.
pardon, nechavam se unest |
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod.... HERGOT KUŠ UŽ ! 7. 11. 2006 / 00:27 | |
| | A já si taky rejpnu, neboť jsem návštěvou kina přišel o další Wizardsův výstřel do tmy .
Podívej, buď jsi děláš srandu, nebo jsi totální magor, nebo je Ti osm let. Já už nevím, jak to napsat. Jsem na foru už nějaký ten pátek, Tobě podobných tu prošlo mnoho a mnoho. Někteří z nich zmoudřeli, a nyní jsou plnohodnotnými členy a dá se s nimi povídat normálně o normálních věcech, z prominutím nezasírají toto forum kravinami a při dotázání se nejprve hledají, a pak až se ptají.
Druhá skupina jsou Ti, co nezmoudřeli, a najdeš je velmi snadno, pod kolonkou "zakázaní uživatelé."
A tak i Tobě, jakožto i mnoho mých předpisatelů doporučím, buď zmoudřet, nebo se na to vysr.. . Kolikrát jsme Ti psali, že psát nadpis velkými písmeny je přinejmenším esteticky pokulhávající, nesluší se to a vzhledem ku Tvým příspěvkům to i neprávem přitahuje pozornost ?
Co třeba si příspěvek po sobě přečíst a zkontrolovat faktické a gramatické chyby, aby čtení nebylo šifrou ? A tak dále a tak dále, mohl bych pokračovat do nekonečna.
A tak tedy, nabízím asi tolik. Nainstaluj ICQ, najdi si mě (v profilu je na mne kontakt) a vždycky, když sem budeš chtít něco napsat, tak mi to pošli a já Ti to schválím . Vyhneme se zbytečným konfilktům. Mně to sice přidělá práci a Tobě starost navíc (když tu nebudu, holt sem nic nenapíšeš ) , ale mnohým, i mně, se tím paradoxně velmi ulehčí.
Jo a rčení "moudřejší ustopí" bych ve Tvém případě moc nepoužíval, nehází to dobré světlo na ostatní lidi tady a já bych se třeba i mohl urazit.
Zdravím Tě Tvým oblíbeným - Papáááá |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod.... HERGOT KUŠ UŽ ! 7. 11. 2006 / 02:17 | |
| | | |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 Realita pri landing na LKPR 7. 11. 2006 / 01:30 | |
| | Je mozne, ze jsi letel a ze ti kapitan Jaros rekl cosi o rychlosti 250kt, ale pokud ti rekl, ze plati v TMA Praha jakozto vzdusnem prostoru tridy C rychlost 250kt pod FL100, tak by mel mozna torsku zauvazovat o precteni AIPu, kde je krasne, jak uz tu bylo jednou receno od Markyho v ENR casti 1.4 preheldna tabulka s rozdelenim prostoru a jejich omezenimi. Pripadne dalsimi predpisy, kde je rovnez uvedeno omezeni rychlosti v prostoru tridy C pod FL100 (zadne neni - zacina az u tridy D - TMA a MTMA ostatnich ceskych letist a tez CTR Ruzyne). On totiz mozna myslel a ty spatne pochopil, ze se stejne pod FL100 s optimalnim profilem klesani az za SLP1, coz je prave tech 250kt - neboli 28DME OKL...Ale pokud stihnes vyklesat pod FL100 TMA V Praha ci TMA VI Praha, tak klidne muzes letet rychleji, protoze ty jeste nejsou na te 28majli a jejich spodni hranice je FL75, takze ATC te muze povolit do FL80 a ty jsi stale v prostoru tridy C a nemplati pro tebe zadne rychlostni limity, pokud te sklesa pod FL75 dostavas se do prostoru tridy E a to uz je o necem jinem. Takze opravdu nez tu zacnu psat blbosti, tak se seznamim s predpisy, pote overim u realnych pilotu, zda to opravdu mysleli tak, jak jsem to pochopil a nasledne sem pisi. Ale pokud si stale stojis na svem, tak se tesim, az budes skladat zkousku na UCL a toto jim reknes....Uvidis jak s tebou vybehnou a odvolavani se na nejakeho kapitana ti moc nepomuze. Doufam, ze jsem to vysvetlil jasne a neutocne proti jakkekoliv osobe...
Prave jsem prisel z prace a vstavam za ctyri hodiny na novou smenu, tak se omlouvam za pozdni prispevek
Jinak se klidne ozvi a domluvime se a prijdes na LKPR a ja ti ukazu predpisy, kde to je presne napsane, pokud k tomu nemas pristup...Klidne ti to i vytisknu... |
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod FL100 Realita pri landing na LKPR 7. 11. 2006 / 02:22 | |
| | | |
|
| | | Gladiátorská Aréna -) 7. 11. 2006 / 08:12 | |
| | Gladiátorská Aréna - hadra.. Snad už je dobojováno.. Aneb když on furt nechce zemřít..?? Podstata je však jasná, vyhraje ten, kdo je na zápas lépe připraven.. Především znalostmi, výcvikem a výzbrojí, nikoliv spřízněností s bohy. |
| |
|
| | | | Re: Gladiátorská Aréna -) 7. 11. 2006 / 09:02 | |
| | pokud za bohy oznacime moderatory tohoto fora, pak pratelstvi s nimi muze mit velky dopad na vysledek bitvy |
| |
|
| | | | | Re: Re: Gladiátorská Aréna -) 7. 11. 2006 / 09:44 | |
| | Sergeji, chcel si tym snad nieco nenapadne naznacit? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Gladiátorská Aréna -) 7. 11. 2006 / 10:38 | |
| | neeeeeeeeeeeee, jiste ze neeeeeeeee
to je opravdu jen shoda nahod hehe |
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 10:05 | |
| | No takze Wizardsi.
Okrem toho ze som Ta uz raz prosil aby si nepisal nazvy prispevkov velkymi pismenami, ale tebe to je pisat asi zbytocne, tak som si dal tu namahu a nasiel som si v realnom Operational Manual (Flight Manual) pre 737 toto:
Kapitola 1. LIMITATIONS AND OPERATING PARAMETERS
Maximum tire speed: 195 knots - cize toto je najvyssia dovolena rychlost aka moze byt dosiahnuta pri kontakte pneumatik s povrchom drahy, po prekroceni tejto rychlosti dochadza k poruseniu pneumatiky, resp. vyrobca nevie zarucit neporusenie pneumatiky
Dalsie parametre hlavne pre podvozok:
1. Landing gear placard speeds:
A. Retract - 235 knots
B. Extend - 270 knots/.82M
C. Extended - 320 knots/.82M
2. Do not apply brakes until after touchdown.
3. Autobrakes: Arming the RTO feature is required on all takeoffs, if
operable. Position the RTO selector to OFF if the autobrake system is
inoperative.
Dalej co sa tyka rychlosti, aj tam su urcite limity, su tam limity pre klapky, a tak isto sa riadi podla approach charts daneho letiska. Ak chces, som Ti ochotny poslat ten Flight Manual, ma to okolo 1000 stran, a mozes si to nastudovat ze ake su postupy pre 737cku. Staci ak sa mi ozves.
Peto
|
| |
|
| | | | Re: Re: 250kts pod FL100 7. 11. 2006 / 10:39 | |
| | Maximum tire speed: 195 knots - cize toto je najvyssia dovolena rychlost aka moze byt dosiahnuta pri kontakte pneumatik s povrchom drahy - mozna nalitavam 200kts pri priblizovani na RWY ale s 200kts rozhodne nedojde k ´landing touch´ ...rychlost pri uplnem zaveru je neco kolem 170-180kts.
Jinak diky,nektere parametry jsem nevedel...dobre vedet.
P.S. 1000stran se mi opravdu studovat nechce,zas tak moc u FS2004 ci FSX nejsem.Ale diky za ochotu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 7. 11. 2006 / 11:00 | |
| | Takze este som Ti vybral tabulku Vref rychlosti pre 737-700, a z Vref si vies vypocitat pribliznu approach speed, kde approach speed je tusim Vref + 5 kts. Samozrejme ze to zavisi od toho ze aky si tazky, toto je primarny predpoklad urcenia Vref, a potom su tam aj nejake sekundarne ukazovatele, ako je teplota, vietor, a podobne. Ale toto je ten zaklad ktory by Ti mal pomoct urcit approach speed a plati to pre 737-700.
Peto |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 250kts pod FL100 7. 11. 2006 / 13:05 | |
| | Kdyz uz tedy litas s PMDG panelem, tak predpokladam, ze zacnes a naucis se pouzivat FMC, a potom uvidis, ze rychlost 180 rozhodne neni final approach speed ani na flaps 15, ale bude tak okolo 140, podle zatizeni a typu 737. Takze preju hodne zdaru a hezky litani. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 7. 11. 2006 / 15:22 | |
| | S prázdnou 600kou mi to jednou vypočítalo Vref něco okolo 100ias na 40° |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 7. 11. 2006 / 16:34 | |
| | To uz je pomalu jak cessna |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 250kts pod FL100 7. 11. 2006 / 16:50 | |
| | taky se povedlo, neni to nic zvlastniho ale pochybuju ze to bylo 1,3x V(stall) |
| |
|
| | | Re: 250kts pod FL100 REALITA PRI LANDING NA LKPR 7. 11. 2006 / 14:35 | |
| | 250 pri pritati byt moze, ale v km/h! Vyrataj si kolko je to knots.
Jaj |
| |
|
|