| | Re: Re: Re: Re: Zažité nesmysly o speed limitu 250kts pod FL100 6. 11. 2006 / 22:34 | |
| | Tohle už je trošku vyšší dívčí. Nikde to není konkrétně napsané, takže se nad tím musí trošku zauvažovat.
Takže nejprve rozebereme jak je na tom řídící. Rozdělím to na dva případy:
a) prostor třídy E, F, G pod FL100 - není co řešit - řídící by na sebe musel převzít odpovědnost za zajištění rozstupu, což ale nemůže, protože v protoru třídy E se mohou vyskyvat letadla, která nemusí mít na spojení (neznámý provoz). Takže určitě řídící to udělat nemůže.
b) prostor třídy D - tady by teoreticky řídí mohl být schopen rozstup zajistit a proto si nejsem jistý, chce to se zeptat nějakého approachníka z regionů
A co další autority?
a) uvnitř aktivovaných LKR, TRA, TSA si jejich uživatelé mohou létat jak rychle chtějí, pže jim tam nikdo nevleze
b) některé typy vojenských letadel mají výjimku protože prostě tak pomalu létat neumí. Kdo by si ovšem pak po srážce tohle vzal na triko by mě zajímalo |
| |
|