| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pri Landing,odlepení era od zeme pri Take-off atd.. 6. 11. 2006 / 21:53 | |
| | Dobře, tak tedy to napíšu jinak.
Předem bych chtěl poděkovat těm, co mě pochopili a podali ti jakési vysvětlení..
Sarkasmus mám jaksi v krvi, takže to nebylo z néúcty k tobě, ale prostě jsem zvyklej si dělat srandičky.
Teď tedy k tvému příspěvku..
Můžeš mi prosim tě, jako naprosto neznalému (mimochodem, čtení přibližovacích map je můj chleba) vysvětlit, kde si vzal ten naprostý nesmysl o tom, že pod FL200 se lítá 220IAS..? (asi tě to překvapí, ale rozdíl mezi IAS, TAS, GS a Mach number je mi celkem znám)
Další věc.. Mě, jakožto ÚLZetem uznanému kriplovi není dovoleno lítat, ale rád bych viděl, jak se můžeš ohánět odlítanými hodinami na čmeláku a větroni oproti lidem, co lítají reál airlinery..? To je asi jako to už někdo psal, že někdo odjezdí na Trabantu 100.000km a pak bude dělat machra na člověka, co sice ve formuli 1 odjede 1 závod, ale jezdí jen na tý formuli..
Nehledě na fakt, že piloti jsou v mnoha ohledech horší než rybáři, kteří když uloví 10cm čudla, ti budou skálopevně tvrdit, že se půlhodiny prali se štikou, která měla dobrýho půl metru.
Neměl bys občas věřit všemu, co ti piloti navykládají.. Není to vždy pravda..
Jestli ti tohle o těch rychlostech 220IAS pod FL200 tvrdil někdo z lítajících po Evropě, tak je buď padlej na hlavu, nebo si z tebe (a tomu bych věřil víc) pořádně vystřelil..
To vše, při vší úctě
Mates.
P.S.
Právě jsem dopil litr vína, tak snad se to bude dát přečíst, pochopit a strávit.. |
| |
|