| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pri Landing,odlepení era od zeme pri Take-off atd.. 6. 11. 2006 / 14:29 | |
| | No, tak ty rychlosti uz ti pekne popsal Serž, ja jen dodam, kde by si chtel letet max 200 knots pod FL200 pri klesani, za prve by si se uz asi i pomalu blizil padovce, si uvedom, ze ve FL200 neni 200 knots to co je 200 knots v 1000 stopach, a za druhe, co potom (jak uz tu padlo) omezeni 240 kts pod FL100? To tam zase zrychlis?
No a co se tyce finale, tak ty si v prechozim prispevku psal, ze na plne klapky a podvozek je dobre mit 180-190 kts, coz je teda taky docela blbost, pokud nemluvis o plne nalozene 747, ale ani tak pomalu ne. Sem nikde nerikal, ze pristavaci rychlost musi byt nad 200 knots, poukazuju prave na opak, musi byt nizsi, ale ty si si to spatne interpretoval.
Takze velice obecne receno - klesani do FL100 315kts, pod FL100 240, dale klesani a rychlost podle ATC nebo dle map daneho letiste, na IAF +/- 210, usazovat 180-200, po usazeni 160-180, dale do +/-1000 RA mit ero stabilizovany na final app speed se vsi mechanizaci venku. |
| |
|