| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pri Landing,odlepení era od zeme pri Take-off atd.. 6. 11. 2006 / 13:22 | |
| | tohle malinko prehanis. kdyz se podivas na mapku ruzynskeho TMA tak tam mas trate a na nich SLP1 a SLP2 (speed limit pointy), pritom rychlost se omezuje na 250 resp 210 uzlu, nakonec pozadavek a rychlost priblizeni je 160 uzlu a jak do tooh natlacis prebytek rychlosti je ciste na tobe (nakonec to neni dogfight aby se spekulovalo o prebytku rychlosti a vysky) pristavaci rychlost je skutecne 120-130 pro ty mensi plechovky, u 747,767 i 140 uzlu, ale co se tyka max rychlosti pro pouziti klapek tak konkretne u 767 je to 250 uzlu, pri 250 muzes hodit klapky 1 a podvozek aby to lip brzdilo pri klesani
a k "v riadenom okrsku (CTR) mozes letiet max. 200 alebo 210 knot": zde jsi nejspis popletl pojmy, pokud myslis CTR jako prostor veznika tak v 5 milich od letiste tezko bys mel 200 uzlu a pokud jsi to myslel v TMA tak ten limit neni pouze 210 a taky ridici ti muze naridit i vyssi rychlost nez plati obecne omezeni |
| |
|