To urcite ano, ale ked by som mal porovnat realne lietanie a FS tak, je to nebe a dudu. Ako pilot, ktory svojho casu lietal na Cmelaku(ktoreho sa mimichodom neviem dockat od CVA) a AN 2 v robote a v aeroklube lietam resp som lietal C-205 a Z 142. Tie som s laskou privital a nainstaloval dom mojho FS-ka a pravdu povediac bol som jemne povedany sokovany. Jednoducho som s tym ani nevedel odstartovat, neviem preco, joystick neragoval tak ako som predpokladal, 142 je premotorovana, neviem si eroplan vyvazit v horizonte, neviem ani v horozonte letiet obligatnych 120. Jednoducho to neviem a ja neviem preco. Takze real a FS je pre mna strasny rozdiel. O AN 2 sa ani nezmienujem, ani som je nevedel nahodit, takze neviem ako lieta v FS-ke
Co sa tyka simulatorov, vlani som bol v USA u kamosa, ktory je examinator v USairwais byvale America West. Mal som moznost sa "pohrat" s simulatorom B 747-400. Do kopkitu som vielezol az vtedy, pokial som nemal precitany Fligth manual, aj tak mi to bolo na dve veci. Ale aj tak to bola sranda lietat s tak velkym erom. Pri pristati som sa pobavil, ked som sa ako pilot rozhodol pristat "na ruku" krasne som preletel celu drahu a drbol som do role za letiskom . Jednoducho som vypol FMS a eroplan si urobil co sa mu pacilo teda kasla na moje prikazy. Ina sranda bola, ked som si mohol polietat realne ja jeho privatnej DC 3, to je krasny eroplan a roby to co od neho pilot chce a nie na opak. |
|