| | | FS2002 - Gmax 7. 3. 2002 / 07:26 | Libor |
| | Po útrapach s instalací programu Gmax pro tvorbu scenerií jsem zkusil export do BGL souboru pro FS2002. Program ale hlásí při exportu blíže nepopsanou chybu. Řešil jste a vyřešil někdo tento problém?
Libor |
| |
|
| | | Re: FS2002 - Gmax 7. 3. 2002 / 08:28 | |
| | ta chybaje vetsinou blize popsana v Error logu v posledni zalozce makemdl - muzes si v makemdl zapnout volbu, aby se ten error log ulozil do souboru. |
| |
|
| | | Re: FS2002 - Gmax 7. 3. 2002 / 09:10 | |
| | podivej se zpatky do fora, tech dotazu bylo vice - a i odpovedi |
| |
|
| | | Re: FS2002 - Gmax 7. 3. 2002 / 15:52 | Libor |
| | Děkuji - našel jsem: 1 units = 1m a ve Windows národní prostředí: desetinná tečka místo čárky.
Lze se vyhnout neustálému zadávání zeměpisné polohy při generování (aby si to pamatovalo) |
| |
|
| | | | Re: Re: FS2002 - Gmax - Middleman 7. 3. 2002 / 16:58 | |
| | Zkus se podivat na tuhle stranku:
http://thegreatptmd.tripod.com
( nebo http://takeoff.to/landing )
a stahni si tam utilitku "middleman".
Ja delam hlavne letadla, ale myslim, ze se to hodi i na objekty do scenerie a myslim, ze si to dokaze pamatovat ty souradnice scenerie, a ze se jich tam da ulozit i vic.
Ta utilita taky usnadnuje delani virtualniho kokpiru u letadel a taky umozni vygenerovat model letadla kompatibilni i s CFS2 a FS2000. |
| |
|
|