FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 27. 2. 2025, svátek má Alexandr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Letecká pozemní nehoda Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Letecká pozemní nehoda- vysvětlení !!!   23. 10. 2006 / 21:06
OK-OPL (CSA107)
Pánové, musím se Vám přiznat !!! V tý Andule jsem na pravým sedadle seděl já. Kolega pilot je hodně, říkám hodně zkušenej pilot, examinátor a celý život jen létá. Na AN2 má 1400 hodin. celkem okolo 7000.
A co se vlastně stalo? Po přistání na RWY14 LKJA jsme rolovali na stojánku. V místě kde se pojížďěčka začíná stáčet do leva, jsi kolega přibrzdil levé kolo (jinak AN2 nezatočí není u ní řízená ostruha) a v momentě kdy potřeboval zabrzdit pravé kolo, aby vyrovnal zatáčení, tak zjistil že pravé kolo vůbec nebrzdí. Pravděpodobně se posral přepouštěč vzduchu PU8 na nožním řízení. A tím asi částečně pouštěl pořád do levé brzdy tlak. Taky byla za levým kolem tlustá stopa a za pravým nic nebylo. Pud sebezáchovy u mě zapůsobyl a instynktivně jsem chtěl vyšlápnout pravý pedál a zabrzdit, ale ten měl kolega pořád vyšláplý brzdil ( pokoušel). Potom jsem už jenom stačil vypnout motor a rána. Odhaduji, že v momentu nárazu jsme jeli tak rychlostí chůze. Když se podíváte na tu fotku Octávky, tak zjistíte, že v ní je 5 zářezů od vrtule(4 listá vrtule).To znamená, že se otočila o 1 1/4 otáčky a pak se zastavila.
A to je vše ((
Petr B.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ