| | | Dodržování letových cest v reálu 8. 10. 2006 / 21:53 | |
| | Zajímalo by mě, z jakého procenta (baj voko) je u traficu (přeletů) nad naší republikou v reálném provozu dodrzena letová trať podle Flight Planu (přesněji podle publikovaných letových tratí) a kdy je zaletena na pokyn naseho RLP napr. zkratka nebo nejake jine odkloneni od podaného letoveho planu (odklonění od letových cest).
Je-ji dobrá viditelnost, pozoruji nekdy provoz "velkých letadel"¨nad Plzní a drže v ruce mapy Lower Airspace a Upper Airspace Enroute, nějak se často nedaří odhadnout u pozorovaného letadla letovou trať. |
| |
|
| | | Re: Dodržování letových cest v reálu 8. 10. 2006 / 21:58 | |
| | Je to závislé na strašně moc faktorech, ale úplně nejvíc ze všeho na aktivitě vojáků. V nočních hodinách při minimálním provozu dostávají DCT skoro všichni, naopak pokud někdy vojáci vyhlásí tzv. souhrnné řízení, tak nedostane DCT skoro nikdo. |
| |
|
| | | | Re: Re: Dodržování letových cest v reálu 8. 10. 2006 / 22:04 | |
| | Jj, tušil jsem, že na to mají vojáci velký vliv. Díky za odpověď. |
| |
|
|