Čau Tome,
já samozřejmě chápu a i plně respektuju to cos napsal. Respektuju to proto, že chápu i ty ostatní, který to takhle nezajímá, kteří se chtějí jen bavit. Koneckonců ti nám platí vývoj FSky, takže bychom si je měli hýčkat a děkovat, že za jejich peníze máme i těch pár realných featurek, který oni třeba nikdy nevyužijí 
Napsal jsem to ale proto, že drtivá většina těch věcí nejsou zase tak náročné na programování. Úzká spolupráce s vývojáři addonů mně taky naplňovala příjemným optimismem, protože jsou naštěstí ještě pořád firmy, které přemýšlejí tím "naším" způsobem Taky i když je běžný user FSXky nepotřebuje, tak není nic snažšího než udělat v realism options příslušně zatržítko Takový gyro drift je tam od počátku věků, skoro nikdo se ním nenechá rozptylovat, ale je to přesně příklad jedné z těch "budíkových" nepřesností, které tam kdysi někdo dodělal, ani to moc nestálo a někomu to může přinést až orgastickou radost, když se mu rozjíždí gyro ;o)
A tak jsem si říkal, že možná nastal čas přinést i ostatním (té malinkaté menšině co to bere vážně) taky něco navíc. Samozřejmě nečekám, že mi za pár šlupek dají v tom obalu jádro třebas z FRASCA A nebudu ani mezi tou hromadou chytráků, co ohrnují nos a tvrdí, že to nikdy ani nespustí, protože je to jen hra a kravina. Není, pro ty, co v tom umí najít to co funguje dobře a naučí se s tím žít a hlavně to vytěžit na maximum. Vždyť kolik lidí používá FSku ve stavu, v jakém ji dostanou v krabici.... |
|