Mám podobnou zkušenost, když jsem s plným nastavením spustil FS-X poprvé, dostal jsem tak 5FPS. Tak jsem nastavení výrazně snížil, měl jsem nějakých 10FPS, což vzhledem k tomu, jak to vypadalo hnusně, bylo velice slabé. Potom jsem si řekl, že se aspoň podívám, jak by to vypadalo v max. kvalitě a nastavení jsem zase začal přidávat. FPS šlo nečekaně výrazně nahoru a s prakticky plným nastavením včetně autogenu a efektů vody jsem najednou měl 15 a víc FPS, což bylo už v pohodě lítatelné a grafika vypadala naprosto geniálně. Hlavně to rozlišení textury země je fakt super, stačí být kousek nad zemí a už to vypadá skoro jako fotka. Jenže jsem FS-X ukončil a po novém spuštění zase jen nějakých 5FPS. Potom už jsem to netestoval a uvidím co to udělá dnes po novém spuštění počítače Takže to vypadá, že je tam opravdu někde nějaká chybička, která to dokáže výrazně zabrzdit, protože na průměrné sestavě (AMD Opteron@2,5GHz + nVidia 6800GS) to bylo schopno jet s plným nastavením docela slušně a potom zase ne. No a ještě by mě zajímalo pokud to jde, vyzkoušet rozdíl při běhu na jednojádrovém a dvoujádrovém procesoru. Ovšem netuším, jestli je možné např. v Biosu zakázat jedno jádro? To je dotaz na vlastníky dualcore procesorů. Ovšem jedna jistota je, že je FS-X velice náročný na RAM, protože moje 1GB je naprosté minimum a každá změna pohledu nebo režimu trvá neuvěřitelně dlouho a HDD při tom šrotí jako splašený. Takže jako základ pro FS-X je opravdu optřeba počítat s 2GB RAM. |
|