| | | C1 Exam - pár obrázků 5. 9. 2006 / 23:55 | |
| | Díky všem zúčastněným pilotům za dnešní večer na IVAO, opět jsme se přiblížili standardům zatížení pravého online dne a to je moc super, jen houšť a větší kapky
Tady je pár obrázků, provozu hafo, bylo na co koukat.
http://www.superhog.estranky.cz/
poznámka : plná velikost screenu se zobrazí až při druhém rozkliknutí, tj. nejprve náhled, pak větší náhled a pa až je velká fotka |
| |
|
| | | Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:03 | |
| | To mne privadi k myslence...kdyz se podivam na ten posledni screen s tim zvetsenym EFISem a trafficem dole, jak to na Ivao tedy funguje, co se tyce SQ v modu C vs. viditelnost na TCASu? Musi byt SQ v modu C abych byl videt na obrazovce okolnich pilotu? Protoze se mi nezda, ze by meli vsichni na zemi zaply odpovidace... |
| |
|
| | | | Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:18 | |
| | Myslim, že PMDG TCAS nemá šaci tohle nasimulovat, s Ivapem si nepovídá, a tak prostě vidí všechno. Když jsi na zemi, tak se ti IMHO nezobrazují letadla na stojánkách, protože jsi v módu TA.
Ale takhle při klesání to prostě vidí cíl, a je tomu jedno, že ten cíl má Ivap STBY nebo IVAP C...
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:24 | |
| | presne tak, ale IVAPovský TCAS toto rieši a pokiaľ máš SQ stby, tak nie si viditeľný na TCASe |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:39 | |
| | OK, diky, jen pokud si v modu Traffic Advisory TA, tak se ti zobrazuje traffic stejne jako ve full TFC, jen to nedava pokyny k vyhnuti, ne? Cili by si je mel videt i v TA. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 10:43 | |
| | Takze, dnes dopoledne jsem hopkoval po celém světě a hledal provoz pro otestovaní TCASu...
1) stojím li na zemi úřed vzletem, opravdu se mi zobrazují až letadla při zapnutí SQ C
2) při stoupání i letu to správně zobrazuje dle navolenému modu to, co má. a dokonce i tak, že pokud letadlo vypne SQ , tak z TCASu zmizí.
3) Při klesání a přistání zobrazuje korektně kromě letadel, která stojí na zemi, ty již při vypnutí SQ nezmizí ale stále zůstávají jako cíle vidět, jen se k nim nepřiřazuje Collision Alert.
A teď babo raď... |
| |
|
| | | | Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 06:44 | |
| | Včera u ATR F1 jsem viděl letadla na TCASu až při vstupu na drahů, kdy zapínali odpovídač. Takže tam by to mělo fungovat. Zato se tam občas objevuje neexistující UFO |
| |
|
| | | Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:03 | |
| | Very nice,díky včem za super traffic,který se opravdu povedl smíchat,že jsem tam měl snad včechno...Ale bohužel tam byly ještě nějáké chyby i když mě mates potěšil a dodal impuls ,že to bylo vcelku dobré.. |
| |
|
| | | | Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:23 | |
| | Bylo to dobré a znovu to zopakuju. Jen prostě některý věci musíš dopilovat, protože... No, ty víš za co to bylo, resp. za co si to nedostal a já pevně věřím, že pár krát potrénuješ a budeš to mít příště v kapse.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:28 | |
| | jj,vím moc dobře,a když už nic,tak jsem si opravdu dobře zařídil a ještě jednou díky všem co přiletěli pomoct. |
| |
|
| | | Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:31 | |
| | Snad bych jen ještě taky doplnil poděkování všem zúčastněným, konečně to bylo po okurkový sezoně trochu náročný a snad bude provozu jen přibývat.
Chtěl bych taky poděkovat Laďasovi Dolákovi za perfektní nouzi a Peťovi Kožárovi za primární lety.
A měl bych jednu prosbu. Zejména pro ty, co létají na textu. Zkuste si z první výplaty, odložit stranou 200,-Kč (já myslim, že pro 99,9% lidí, co létají na síti je to pakatel) na sluchátka s mikrofonem, protože není nic "lepšího", než když se vám do nabité situace ozve někdo na textu. Je lepší, když budete mluvit třeba pomalu a v našich zeměpisných šířkách, česky, ale hlavně budete na voice, kde může ATC zareagovat na vzniklou situaci mnohem mnohem rychleji, než po textu. |
| |
|
| | | Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 00:54 | |
| | ...a takhle to vypadalo, když ty ATRka dorazily do Bratislavy |
| |
|
| | | | Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 01:01 | |
| | Pekne Co to tam nacvicovala ta 380? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 01:20 | |
| | přistání a pojíždění |
| |
|
| | | | Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 01:56 | |
| | Dodnes mi vrtá hlavou jedna věc..
Já měl za to, že játro 72, má čtyřlistou vrtuli. 5-ti a 6-ti listý vrtule (aspoň u ČSA) mají až 42ky... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 06:21 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 06:52 | |
| | To je takhle. ATeRky mají pětilistou vrtuli ve verzi ATR 72(42)-500. Jelikož ČSA má jenom 42-500 a 72jky jsou tuším dvoustovky, tedy ATR 72-200 tak mají jen čtyřlistou vrtuli. ATeRky od F1, se kterými jsme letěli jsou 72-500. Pětistovky jsou výkonější a je docela zajímavé si přečíst co všechno navíc si s ní člověk může dovolit, aniž by ohrozil bezpečnost letu.
Snad jsem se do těch čísel nezamotal |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 10:13 | |
| | je to správně, jen to shrnu:
verze 200-čtyřlistá vrtule, manuální ovládání otáček
verze 500-šestilistá vrtule, možnost automatického ovládání otáček vrtule |
| |
|
| | | Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 08:38 | |
| | Hele lidi, jak to delate, ze tam mate tak hezky videt? Ja mel ve osm vecer (kdyz ta zkouska zacinala) uz tmu jak v .... To si posunujete cas ve FS? |
| |
|
| | | | Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 08:40 | |
| | Si myslíš, že nás jinak baví lítat jen potmě, když na to máme teprve čas? To si piš, že si posouváme čas. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 08:46 | |
| | Hmm a ja trouba si kvuli tomu vcera vecer nezalital..!!! Domnival jsem se doted, ze je to cin hodny vecneho zatraceni v leteckem pekle, kde nestastnik toci v noci ve zlinku holdingy na bodu Tango az do soudneho dne ))) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 09:52 | |
| | NN, posunout cas je na IVAO a u nas povoleno...Hlavne pro VFR je to uzitecna vec. Prece jenom se u nas lita hlavne vecer a to by si moc lidi nezalitalo...Jedine co neni povoleno pozmenovat pocasi a pokud bude, ze by ani psa nevyhnal, tak se za VFR do vzduchu nedostanes |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 10:26 | |
| | Teda Mildo, jestli si posouváš čas i na IFR let, tak teda už u mě nejsi kabrňák... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 10:37 | |
| | proč kabrňák ? Vždyt na IFRu je to šumafuk, se nemusíš na zem ani podívat, s výjimkou přistání, kde, pokud trefíš letiště (viz včerejší historka s mým porodem a zmatenou F16kou) taky vlastně nemusíš |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 10:53 | |
| | zadnou historku jsem nepotkal |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků 6. 9. 2006 / 12:03 | |
| | Tak to asi nejsem. Já občas taky rád vidím něco jinýho, než jen světelnou řadu runwaye Neříkám, že si rád nedám noční let, ale taky se rád kochám a to i za IFR (ps: někd yje to znát ) |
| |
|
| | | TCAS velký test 6. 9. 2006 / 12:14 | |
| | Takže jsme ještě jednou s Láďou Dolákem před chvilkou dotestovali TCAS systemy...
Zvláštní, vyplývá z toho, že se letadla ve skutečnosti na TCASu zobrazí až při určité výšce nad zemí...proto považuji včerejší rumraj na mém TCASu asi za nějaký šum ve výškových datech LKPR trafficu na zemi...
http://www.superhog.estranky.cz/fotoalbum/letani/tcas-test
P.S. upozorňuji hnidopichy, že ne všechny obrázky jsou zcela rulez košer
|
| |
|
| | | | Re: TCAS velký test 6. 9. 2006 / 12:19 | |
| | Ano. To je vidět, že nečteš manuál k letadlu. AGRIAC na tebe |
| |
|
| | | | Re: TCAS velký test 6. 9. 2006 / 12:20 | |
| | Nádherné obrázky! Především skupinová akrobaci dvou 747ček Nechcete založi akrobatickou skupinu třeba Red Bull 747 Team? |
| |
|
| | | | | Re: Re: TCAS velký test 6. 9. 2006 / 12:20 | |
| | | |
|
|