1.) FSpassengers u PMDG potřebují, abys měl puštěnou baterku a měl šťávu na BUSu - tzn. se standardním nastavením vpodstatě jen sepnutý přepínač BAT a STANDBY POWER, ideálně samozřejmě také pušťenou APU nebo připojený Ground power, abys ji nevyšťavil. Není tam žádný Master Avionics Switch, to je jen vynález Microsoftu (resp. je součástí malých letadel, ale rozhodně ne všech letadel jak si MS myslí). Výrobci addonů (zejména větších letadel) to pak řeší tak, že interně "sepnou" onen parametr Master avionics na ON v případě, že v rámci checklistu dosáhneš určitého bodu... Jsou i tací výrobci, kteří ho nesepnou a pak se diví (čau PSS), ale to už je jiná pesnička a taky jim to stačilo jenom 150x vysvětlit
2.) Nečti tutoriály na HITS, ale tutoriály a manuály výrobce daného software |
|