nerad sa pridavam do spekulovania..ale cele sa mi to nezda..keby aj hned nadlietavali burku, co je mimochodom blbost a v kazdej lepsej ucebnici pilota sa pise o tom, ze nad burkovymi mrakmi je severe CAT, tak po pretazeni lietadla by sa IMHO 154ka mala spravat trochu inak.. kedze je to lietadlo s motormi na chvoste, tak by sa po prekroceni kritickeho uhlu nabehu malo dostat do hlbokeho pretiahnutia..co je vsak v rozpore s tym, co hovorili svedkovia..takisto sa pisalo a hovorilo o tom, ze od prveho vyslania SOS uplynulo do kontaktu so zemou cca 20 minut.. Co je pomerne dlhy cas na to, aby padalo k zemi vo vyvrtke...takisto sa mi zda trosku divna vec to, ze lietadlo bolo pretazene..kazdy, kto lietal 154ky hovori, ze boli premotorovane...a naviac stalo sa to myslim 1-2 hodiny po vzlete, cize nech pocitam ako pocitam, masina bola o cca 3tony paliva lahsia...viem si vsak predstavit to, ze v tej burke namrzli, atd, atd..ale nejde mi do hlavy ta vyvrtka... |
|