FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dnes ve 21:00 na DISCOVERY... Jeden příspěvek | Celý strom
dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   13. 8. 2006 / 19:10
M1
jen přimomínám pro zájemce: koukejte dnes ve 21:00 - NEVYŘEŠENÁ LETECKÁ KATASROFA-záhada letu 522 spol. Helios...
 

Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   13. 8. 2006 / 19:39
Eurostar   
nemůže to někdo nahrát do elektronické podoby?
 

Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   13. 8. 2006 / 20:03
Eidi   
Já bych to taky rád viděl, ale nemám Discovery... Má tu někdo TV kartu? Ž eby to potom následně hodil na FTP?
 

Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   13. 8. 2006 / 20:08
LuckyB
Díky za připomenutí. Uplně jsem na to zapoměl.
 

Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   13. 8. 2006 / 22:05
Pilatus
chytals to? Když jo, hodíš to někam? Discovery nevedu...
 

Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 00:00
Svecik
Heh... cto je už asi 4. repríza ) já to viděl 2x v Anglii
 

Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 11:28
pseudoMates
Mohl by někdo pls aspoň napsat, ve zkratce závěry vyšetřování..? Díky
 

Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 11:35
kuma   
Ona je jiná verze, než o jaké se tu diskutovalo? Já myslím, že to je vysvětlené -
jestli si to pamatuju (nechce se mi to hledat) řetězec drobností - dva piloti cizinci, každý odjinud, bídná domluva krom frází, nefunkční jedno čudlítko na manuální přepínání tlakování kabiny, porucha na aircondition na motoru, který zrovna měl čudlítko, ale naprd, špatná interpretace alarmu, který je shodný pro různé situace na zemi a ve vzduchu, poměrně rychlá dekomprese a nástup chladu, pokles pozornosti pilotů, nedoplněné zásoby palubního kyslíku, bezvědomí pilotů, jakýsi pokus letušky(-tušáka) o řízení stroje, pak promrznutí všech, někteří mrtví, někteří zmrzlí, ještě živí, letadlo na AP se přiblížilo na začátek STARU a protože nebyly další pokyny holdovalo v přednastaveném obrazci do vylétání paliva. Při dopadu část pasažérů živých, ale zmrzlých, po dopadu všichni mrtví, postupně rozmrzali.
Nebylo to tak nějak?
 

Re: Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 11:42
crazy
No vicemene tak nejak,par detailu jinak,ale popsano bylo dost-viz google&co. Stoji za to zminit, ze porad Discovery byl bez oficialni podpory vysetrujicich organu, takze to neni oficialni a definitivni objasneni. Na zakladnich bodech (viz kuma) se ale vicemene vsichni shoduji. V poradu rozebirali, proc piloti na nic neprisli. Objasnovali to hypoxii. Na zaver si rypli do Boeingu. Primarni i zalozni kabel outflow valve vedou tesne u sebe, takze spekulace o pripadne poruse ovladani. Aneb otazka - "byl opravdu cudlik v pozici manual nebo byl na auto, ale odtokovy ventil se nezavrel?". Nic zasadniho...
 

Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 11:40
maskot
vedel, pozri si www.flightinternational.com v sekcii incident. Najdes tam vsetky kraksne, ktore sa staly za posledne roky. Ten boeing 737 Helios jednoducho mu odisla klima a pretlakovanie kabiny, takze vsetci boli za chvilku mrtvy. V FL 330 to je rychla smrt, najma vzhladom na oklolitu teplotu.
Udajne sa to este niekto pokusal riadit, ale tiez medzi tym zomrel.
Masina letela pokial mala palivo.
 

Re: Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 11:44
crazy
Ne, takhle ne. Vzhledem k tomu, ze vetsina pasazeru mela zachovane veskere zivotni funkce (ne vedomi) az do narazu. Krom toho,ze nedostatek kysliku a mraz rozhodne neni rychla smrt. Ztrata vedomi ano, ale smrt ne.
 

Re: Re: Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 12:00
maskot
Myslim si, ze vysledok je v zasade ten isty. Jasne ked zamrznes mas este nejaku dobu zachovane zivotne funkcie, ale pre tento pripad je to jedno. Vacsina ludi co zmarzla sa neprebrala ani po rozmrznuti. Takze v zasade zamrznutie rovna sa zmrt. Viem o com hovorim, ako plachtar som bol vo vlne v FL 280, to znamena vo vyske cca 8.400 m. Letel som z LZTT v novembri 1988 na Blanicku. Tiez som bol po piatich minitach premznuty na kost a to som mal kyslik ,pilotny kozuch a kozene oteplovaky ( Tie sme mali v Slov Airy ako zimnu vybavu pre lietajuci personal - TYP RAF). Ti poviem, ze ten vytah trval cca 35 minut od startu po pristatie. Ale mal som toho dost, prve pocom som siahol bol caj s rumom Takze cestaci a posadka v FL 330 jednoducho nemali sancu v letmom odeve, mnohy v kratasoch a trickach.
 

Re: Re: Re: dnes ve 21:00 na DISCOVERY...   14. 8. 2006 / 12:36
Tragédie v JRD
tak jednoduche to nebylo
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ