| | | Pedály 16. 3. 2003 / 18:41 | Stanley |
| | Co ovládají pedály jiného kromě směrovek (v reálu). V různých návodech na jejich stavbu je uvedeno více možností. |
| |
|
| | | Re: Pedály 16. 3. 2003 / 19:43 | |
| | V reálu jsou na pedálech ještě bzrdy. |
| |
|
| | | | Re: Re: Pedály 16. 3. 2003 / 19:45 | |
| | Stejný okamžik,stejná odpověď ...no byl jsem trochu pomalejší ) |
| |
|
| | | Re: Pedály 16. 3. 2003 / 19:44 | |
| | No většinou ještě brzdy (v realu). |
| |
|
| | | | Re: Re: Pedály 17. 3. 2003 / 12:58 | |
| | Já bych to jen upřesnil: u malých letadel ovládají na zemi příďové kolo, brzdy a za letu směrovku. U velkých na zemi brzdy a při startu (od určité rychlosti), letu a přistání (do určité rychlosti) směrovku. Nic víc. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pedály 17. 3. 2003 / 14:33 | |
| | Tak trošku ještě upřesním: u skutečných, velkých (třeba 737)pedály ovládají i příďové kolo,ale jenom na velmi malých úhlech. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 08:17 | |
| | No s tím, bych nesouhlasil, ovládání příďového kola se provádí z místa kapitána a má tam na to něco jako čtvrtinu volantu. |
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 08:43 | |
| | K tomu se přidám, na videozáznamu z kokpitu 737, který je přiložen k DF737 je jasně vidět, jak piloti při pojíždění k dráze, zkouší základní ovládací prvky letadla křidélka, výškovku i kormidlo a při plně vyšlápnutých pedálech střídavě na jednu i druhou stranu, jede letadlo stále rovně. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 09:45 | |
| | Tak v tom vám musím oponovat,protože pedálama se u 737 opravdu příďové kolo ovládá.Jsou to hodně malé úhly a používá se to především při korekci směru při rozjezdu.
Myslím (Latom),že máš blízko ke skutečnému letadlu,tak si to můžeš vyzkoušet.Nesmí být pin na blokování řízení příďáku,zapni hydrauliku a vyšlápni pedály na max,a sám poznáš jak se letadlo pohne.Pozor na nástupní bridge |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 10:33 | |
| | Jo Pavle2, máš pravdu, jsem sice v B737 dost často na zemi i letu, ovšem ještě mi to na zemi nepůjčili, takže z praktického hlediska to odzkoušené nemám. Mohl jsem je jen pozorovat. Omlouvám se. Koukám, že čtu manuál nedůsledně. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 10:36 | |
| | No už jsem ti chtěl poslat obrázek z manuálu |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 12:43 | Stanley |
| | Téma pedálů se krásně rozběhlo - ale mě šlo hlavně o to jaké funkce přiřadit při stavbě pedálů. (posun pedálů - směrovka, sešlápnutí pedálu - brzda, levá/pravá zvlášť) + ?..... Myslím že u kupovaných je jen směrovka alespoň podle popisu, nebo se pletu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 13:04 | |
| | Záleží co lítáš, to je rozhodující. Já osobně bych preferoval brzdy a ovládání směrovky. Pro pojíždění na zemi si myslím stačí klávesnice. Pokud vrtulníky, tak hlavně směr. Tam to využiješ opravdu dobře. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pedály 18. 3. 2003 / 13:05 | Stefan Kondelka |
| | U kupovanych (CH Products) smerovka a brzdy. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Pedály 19. 8. 2013 / 22:36 | |
| | a jak se ten "čtvrvolant" ovládá ve FS ? když jsem s ted dočetl že směrovka se nepoužívá při pojíždění
děkuju. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Pedály 19. 8. 2013 / 22:40 | |
| | ve fs to máš spojené směrovka + čtvrtvolant na jednu osu |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Pedály 20. 8. 2013 / 09:22 | |
| | | |
|
|