To je trosku slozitejsi, zalezi, jak program pouziva shadery. teoreticky se da rict, ze jakoukoli informaci v bitmape muzes pouzit spoustou zpusobu: jako definici lesku materialu nebo pruhlednosti, nebo odrazivosti, nebo plasticity, nebo smeru normalu atd atd.
Nove modely budou pouzivat mnohem vice soucasti (textur) kazdeho materialu, takze stare textury se budou casto zobrazovat dost pomatene, zalezi jak je autor pouzil. Dale s tim souvisi, co psal Marky - material uplne bez textury, ktery v FS9 jeste prosel, take nebude fungovat, protoze postrada veskere informace prave pro zminene shadery.
Obvykla kombinace je 1) difuzni mapa (normalni textura), 2) specular mapa (lesklost), 3) normalova mapa (plasticita), (4) light mapa (nasvetleni - jiz znama u FS2004)
Nicmene repainteri mohou byt v klidu, bude jim vetsinou stacit opet jen nahradit samotnou difuzni mapu - texturu. |
|