FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Redbull Race Air trosku inak. Jeden příspěvek | Celý strom
Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 17:56
brendon (SVK832)   
http://brem.icecage.net/Extra300Szavod.wmv (16MB) Take nieco by som rad chcel usporiadat na IVAO. Stiahnut mozte tuna http://mujweb.cz/www/icecage/Draha%20LZTT.rar?r=8372
 

Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 18:07
Serž   
v online pri trhanem pohybu letadel nejspis nepoznas jestli vubec trefil branku
 

Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 18:08
neotryx
a co třeba klasický multiplayer tam te to taky trhá??
 

Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 18:09
brendon (SVK832)   
Ved prave zisiel by sa jeden server ktory by bol ovela kvalitnejsi v prenose dat medzi PC a nesekalo to hala bala.
 

Re: Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 18:17
OK-Milda (BHA410)   
Obávám se, že i tam by byl problém s přesností, jelikož IVAO hodně dopočítává, aby nebyly velké nároky na přenos dat. Multiplayer je na tom určitě s přesností lépe.
 

Re: Re: Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   22. 6. 2006 / 00:27
Tommy   
Klasickej multiplyer je na tom sice trochu lépe, ale né zas tak! I při hodně moc nízkém pinku (LAN) ti to poskakuje a někdy je to dost nepoužitelné! Létali jsme to tady u mě v 5 lidech a pak ti to už ani nesíhá comp! Když létáš ve dvouch tak je to celken snesitelné ale musíš létat rovně nebo dělat dlouhé zatáčky! Jak začneš létat nějakou akro tak je to cukaný a to ketadlo poskakuje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   22. 6. 2006 / 08:38
OK-Milda (BHA410)   
V tom případě se nabízí otázka, jak často tedy klasický MP aktualizuje data a poloze a zda je tu nějaká možnost případně tu četnost zvýšit. Na IVAO je mi jasný, že je to daný a pro výše zmíněný účel nepoužitelný, ale v MP za určitých příznivých podmínek na síti ...
A k tomu nestíhání compu; nestíhal přenášet data, nebo to byla otázka nestíhání vykreslovat tolik 3D objektů-letadel? Myslím, že mám docela slušný stroj, tak by mě zajímalo, jak by to bylo u mě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   22. 6. 2006 / 17:09
Tommy   
No nestíhá to kuli tomu že je tam moc letadel a nejsou to zjednoudušené modely ale ty co je máš v compu! Muj prastarej comp to nějak nepobírá! Když by si létal s defalt C172 tak je to asi v poho ale jak si vezmeš nějaký vymazlený mašiny a ještě ke všemu každej jinou tak z toho budeš mít asi i ty "slajdšou"
 

Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 20:54
Neo OK AAA
No určitě by to bylo zajímavé, ale napadlo tě jak by si určoval výsledky????podel času asi, ale jak bys to měřil
 

Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 21:22
brendon (SVK832)   
Najlepsie podla casu a pravidla su tuna http://www.redbullairrace.com/videos.php video pod nazvom Rules and regulations
 

Re: Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 21:25
Neo OK AAA
Jo, ale způsob jak to budeš měřit mi není jasný!
 

Re: Re: Re: Re: Redbull Race Air trosku inak.   21. 6. 2006 / 21:28
brendon (SVK832)   
To je trosku koplikovane. Muselo by byt niekolko "rozhodcov" ktory by stali pri urcenom stlpe. Samozrejme niecom nevyditelnom. A jeden by stal pri startovom/cielovom stlpe a by to stopoval. Ale trebalo by to najprv skusit.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ