Ešte doplním jednu vec... Neviem či je to tak aj na B767 ale u 737-ky sa AUTOLAND odpojí akonáhle je liedalo v kontakte so zemou a A/T (autothrottle) sa odpája automaticky po dvoch sekundách po dotyku. Autopilot sa musí diconnectnúť manuálne. Čo sa týka "missed approach" tak na to slúži TO/GO (takeoff/go-around) switch ktorý odpojí AUTOLAND aj "MCP" Speed a potom lietadlo stúpa do výšky ktorá je nastavená ešte pred stlačením TO/GA (mala by sa nastaviť niekde na úrovni Outer Markeru). Lietadlo akceleruje do N1 limitu, ktorý je nestavený v FMC. Počas missed approach fázy sa nastaví buď LNAV, VOR LOC alebo MCP Heading. To je všetko ohladom pristátia a go around. Toto platí samozrejme pre 737-ku a netuším či aj pre 767-mu ale ako prehlad by to malo stacit |
|