| | | Spatne mapovani v Gmaxu 10. 2. 2003 / 11:01 | |
| | Zdravim, rad bych se zeptal kde muzu delat chybu. Kdyz totiz v Gmaxu namapuju na baracek texturu, tak v 3D nahledu vypada vse dobre, ale ve FS presahuje textura z jedne steny "za roh" na dalsi stenu. Dela to u vsech formatu textur, s mipmaps i bez, s volbou Planar map i bez ni.
Nevite nekdo co s tim?
Dik za jakoukoliv radu. |
| |
|
| | | Re: Spatne mapovani v Gmaxu 10. 2. 2003 / 11:10 | |
| | To je naky divny, to by asi chtelo videt ten tvuj model.
Mas ten objekt zkolapsovany na editable mesh? |
| |
|
| | | | Re: Re: Spatne mapovani v Gmaxu 10. 2. 2003 / 11:13 | |
| | To nemam, myslel jsem ze je to nutne jen pro upravy tvaru objektu. Mohl by to byt ten problem? Postupuju presne podle navodu Libora Kolmana (www.volny.cz/flightsim) a nedela to to co ma. Zkusim ten Editable mesh...
Opet dekuju za radu |
| |
|
|