To pozor, to je neco jineho, na IVAO existuji perfektni treninky s vynikajicimi a profesionalnimi piloty/ATC ze Staffu. Je jasny, ze treba nemusis umet dokonale zalitnout nejaky postupy, ale od toho tam ty treninky jsou. Anglinu podle me muzes nechat byt, protoze kecat se da i cesky, a vubec, podle me je lepsi zacit mluvit cesky (uvedomit si co vlastne rikas, zadas a provadis) a potom prejit na AJ. To same s druhy letu, nejdriv asi VFR protoze je takovy volnejsi, potom prejit na IFR (ten uz je hodne o presnosti). Co taky neni spatny je si to ero dobre prolitnout (velky i maly), strihnout si na nem nejaky nouzaky nebo emerg. obecne, pak lip znas chovani toho typu a lip ho uridis.
Takze IVAO se nebat, projit si jen nejaky info co je co a pak se pripojit a letet, nedelat neomylnyho frajera, poslouchat ATC a nechat si poradit... |
|