Tak ono to zase už tak velkej smysl nemá, dokonce i na LKPR jsou defakto 4 druhy gejtů. Navrhl jsem to tak, že stávající stojánky pro bulíky jsou ve třídě "domestic" - tj. letadla létající v po Evropě, stávající heavy stojánky jsou "international", tj. letadla ze světa a do světa a parkoviště pro trabanty je vyhrazeno pro "regional", tj. ATRa, Dashe a pod. Pokud jsou všechny domestic obsazeny, bulik samozrejme zajede k international.
Źajímavější to samozřejmě bude, až se dostaví a začne fungovat "EU terminal", ale zatím to takhle stačí.
Jinak na RAFCAD je samozřejmě nutné přizpůsobit i malá éra, jinak se vám nasypou mezi ATRa.
A potom jsem se ještě chtěl pochubit, že pro RAFCAD vyvijím instaler ( už jsem dohodnutý s vedoucími projektu ), takže nebude nutné stahovat gigantické množstí dat ( jako jejich 12 MB North American Package ), ale bude stačit sosnout pár kilo.
|
|