| | | LWM Viever 2 , developers choice 24. 4. 2006 / 13:05 | |
| | vcera jsem se na tom zasekl na 2 hodiny... uzasny.
jde o 3D prohlizec VSECH bgl ve FSce.. ale hustota, panove, hustota...
momentalne mam ve FS 5,000 ruznych BGL, to by jeden nerekl. Nektere jsou multiobjektove, nektere jednoduche.
Prohlizi jak MESH+VTP+LC tak klasicke domecky atp. - hned sem si prozkoumal par objektu z ceskych scenerek [kdyz se tu flamovalo na tu narocnost]
zaroven ale:
UMOZNUJE PRIMOU EDITACI LWM a to polygon po polygonu... dival jsem se na tok reky Labe v Euro-meshi a hned u hranic s nemeckem sem nasel par "bublin", patrne vetsich lodi nebo datovych chyb.. a timhle se do da krasne flatnout.
Pak si muzete projet vsechny aktivni BGLka ve FS a objekty klidne exportovat jako RWY12 knihovnu.
Sice to ma mouchy [chaoticke pokusy vedou ke crashi programu misto chybovych hlasek] ale jak se jeden nauci co a jak tak ma vyhrano.
Zaroven umi generovat male baracky technikou pudorys/vyskovy profil/strecha z defaultnich autogen textur a sazet je primo do BGL takze tak pomerne dobre lze udelat scenerku.
Doporucuji zkusit. - btw pro ty, co jim neni jasne co dela VERTEX tak tady je krasny slider V.X. a co to dela s krajinou to stoji za to. Omylem sem to preklikl u prahy a myslel sem ze sem v alpach :: |
| |
|
| | | Re: LWM Viever 2 , developers choice 24. 4. 2006 / 13:41 | |
| | Zdar! A kde sa to da najst, popripade pozriet info o tom? Dik! |
| |
|
| | | | Re: Re: LWM Viever 2 , developers choice 24. 4. 2006 / 13:46 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: LWM Viever 2 , developers choice 24. 4. 2006 / 14:04 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: LWM Viever 2 , developers choice 24. 4. 2006 / 18:45 | |
| | | |
|
|