Trosku sem to otestoval a sundal vsechno kome LKPR
FS vygeneruje 75 FPS. a to ostatne kdekoliv na mape. skokem se dostane nekdy na 40 a nekdy na 180...
hm... scenerka je ok. ale musim uznat, nektere polygony jsou skutecne zbytecne : a tam tezi asi komercni produkty. napr. do galerie perd vstupy do tml nebo mezi platformy parkoviste asi sotva bude nekdo pojizdet s 737... a prelety nad letistem taky nejsou mozne takze udelat na halu zebrovani/nosniky strechy je sice uzasny modelarsky pocin [obdiv je na miste] ale scenerce to asi nepridava...
co ty ostatni budovy z lkpr udelat jeste v nejake low poly verzi? kdyz sundate textury a podivate se na to, je tam opravdu dost polygonu ktere pri pojizdeni u gates neocenite. a FS proste ma nejakou tu mezeru v optimalizaci.
Kdyz sundate textury napr u Halflife 2 [he he he] , zjistite, ze hoodne polygonu je "falesnych" tj. pouze vjem z textur...
pro bezny provoz by stacilo parkovisko napr. osekat o cleneni a udelat ho jen plochostene... asi...? |
|