FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 21. 11. 2024, svátek má Albert Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
 Ovladače k PC
 Reálné letectví
 Recenze addonů
 Tutoriály, návody
 X-Plane
 Archiv aktualit
FÓRUM
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mikojan MiG-29 Fulcrum 08. 11. 1999  

     MiG-29 vzlétl poprvé 6.října 1977 a do služby byl zařazen mezi lety 1982 a 1984. Stroj oplývá velmi slušnou obratností, je vybaven koherentním dopplerovským radarem, který může sledovat až deset cílů do vzdálenosti 70km, laserovým délkoměrem a elektooptickým zaměřovacím systémem napojeným na přilbu pilota. Letoun je určen především pro manévrový vzdušný boj, ale může být použit i pro ničení pozemích cílů. Pro české piloty je už MiG-29 jen historií, neboť všech 11 „devětadvacítek“ bylo vyměněno za polské vrtulníky W-3 Sokol. Dalšími uživateli kromě SSSR jsou Německo, Bulharsko, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Indie, Írák, Írán, Kuba, Malajsko, Severní Korea, Jugoslávie, Sýrie.

Rozpětí11,36 m
Délka17,32 m
Výška4,73 m
Největší vzletová hmotnost18000 kg
Motor (je schopný letu pouze s jedním motorem)2xTumanskj R-33D, 2x81.4 kN
Max. rychlost2500 km/h v 1000 m
Stoupavost330 m/s
Max. přetížení9G
Dostup17000 m
Dolet2900 km
Výzbroj1xkanón 30 mm GŠ-30, 6 závěsníků
Počet zobrazení článku: 5090  Kategorie: Reálné letectví
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ