Dreamfleet nebude delat A340...:(
Tom Meinlschmidt :: 31. 07. 2002
asi nema smysl prekladat oficialni vyjadreni, takze si ho muzete precist sami
APT 2.9 Alpha release ke stazeni !!!!
Tom Meinlschmidt :: 30. 07. 2002
Airport for Windows Version 2.90 (Alpha Build17) je ke stazeni zde. Doporucoval bych nepouzivat pro produkcni scenery. Mezi vylepsenimi je napr. vybarveni polygonu - a postupne se pripravuje prechod z SCASM na BGLC.
FS2k2 SDK: ABL - Adventure Basic Language
Tom Meinlschmidt :: 04. 07. 2002
Nové SDK od MS - skriptovací jazyk ABL (Adventure Basic Language) pro psaní adventur a lekcí - nahrazuje jazyk APL. ABL se zásadně liší od APL tím, že je interpretovaný, čímž byla zrušena nutnost kód vždy kompilovat. Ke stažení zde.
Problémy s FSP
Jiří Masník :: 28. 05. 2002
Vzhledem k přesunu FlightSim.Periskop.CZ na jiný server došlo k tomu, že pár hodin nechodilo všechno jak mělo. Teď už vypadá, že vše běhá jak má - pokud něco nechodí, napište mi na jmasnik@periskop.cz. Z důvodu přesunu zde také nejsou ve fóru zařazeny příspěvky z posledních dnů - není to tedy tím že bych zavedl tvrdou cenzuru, ale tím že se k nějakému datu musela převést databáze na nový server. Dík za pochopení.
fs2k2: nové SDK
Tom Meinlschmidt :: 23. 05. 2002
Dnes vyšlo po delší odmlce nové SDK, již v pořadí deváté - MDL Format SDK. Obsahuje pouze jeden soubor, a to .doc o formátu .mdl souborů, ve kterých jsou uložené informace o modelu letadla, jeho otexturování, animacích apod. Ke stažení standardně zde.
Zapomenutá textura u Bratislavy
Jiří Masník :: 11. 05. 2002
Autor Bratislavy zapomněl do archivu přibalit jednu texturu. Pokud jste si Bratislavu stáhli před 11.5., tak chybějící textura je ke stažení tu. Jinak hlavní archiv lzib.zip je už opravený, takže vy co si to stahujete nově žádný update nepotřebujete.
Project Opensky uvolnila 767-400
Tom Meinlschmidt :: 27. 04. 2002
Dnes byla uvolněna rodina Boeing 767 včetně 767-400ER. Stahujte zde.
FS2k2 SDK:, část osmá: MakeMDL
Tom Meinlschmidt :: 23. 04. 2002
Popisuje používání materiálů a textur v gmaxu (základní, "damage", noční, světla a odrazové textury). V části MakeMDL pak obsahuje popis všech pojmenovatelných prvků (např. tail_l, l_engine apod). Ke stažení zde.
FS2k2 SDK, část sedmá: Autogen
Tom Meinlschmidt :: 18. 04. 2002
Nástroj, umožňující vytvářet autogen scenérie - podle obrázků FS umisťuje 3D objekty do původní scenérie - znalost programování není nutná. Ke stažení zde.
!!!! Ošklivá chyba v AFDLINK !!!!
Tom Meinlschmidt :: 14. 04. 2002
Na stránkách www.scasm.de se objevila hláška o chybě v programu AfdLink s doporučením nepoužívat do vydání nové verze. Byl také vydán nový SCASM (2.88)
Avia B-534 - nové textury
Jiří Masník :: 08. 04. 2002
Milan Lisner udělal pro jeho Avii B-534 plno nových textur. Dvoje z nich najdete zde na flightsim.periskop.cz, další pak na Milanově stránce. Na zmiňované stránce naleznete i updaty pro CFS2 verzi tohoto letadla.
Nová verze Aiportu 2.6 - build 146
Tom Meinlschmidt :: 07. 04. 2002
Mezi vylepšení patří možnost vytvářet reálná jezera, následují opravy kódu silnic a polygonů a opravené API radarů Radar2 a Radar3. Ke stažení na obvyklé adrese.
Smršť SDK nebere konce - Panels and Gauges SDK
Tom Meinlschmidt :: 05. 04. 2002
Je to tu - vyšlo před chvilkou. Obsahuje informace o programování panelů a budíků, příklady a hlavně .h file. Dokumenty k SDK obsahují přehled systému panelů, diskusi jak psát potřebný kód pro funkci budíku a v neposlední řadě programming reference.
Stahujte zde.
A máme tu další část FS2k2 SDK: Special Effects SDK
Tom Meinlschmidt :: 04. 04. 2002
S tímto SDK je možno upravovat .fx soubory (jako např. kouř). Ke stažení zde.
MS vydá opravný patch pro fs2k2
Tom Meinlschmidt :: 01. 04. 2002
Dnes Microsoft oznámil, že vydá opravný patch pro jeho oblíbený letecký simulátor verze 2002. Patch bude zahrnovat nové typy scenerií, tzv. bílá místa, a najdeme je např. na území Afghánistánu, Iráku, Jemenu a dalších států s úplně plochým povrchem. Dle mluvčího Microsoftu se jedná o zjednodušení povrchu a zlepšení možnosti výcviku vojenských pilotů USAF. Součásti patche bude i nový typ pohledu, a to typ 'bomba pohled' a 'jeskynní pohled'. Velikost patche by neměla přesáhnout 100MB.
<< Začátek | < Předchozí | 106 - 120 z 163 | Další > | Konec >> |