FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TO/GA + pitch při startu B737 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: TO/GA + pitch při startu B737   9. 2. 2005 / 19:16
Luděk Ch.
To nastavení výškovky pro start myslíš asi trim. Ten se spočítá a nastaví před startem podle rozložení nákladu a aktuální hmotnosti letadla. Vzlet se provádí pouze ručně, po dosažení Vr přitáhneš tak, aby se nos zvedl cca 15-20° a aby se rychlost držela cca V2 + 15kt. Tvůj problém je, že máš moc málo přitaženo (popř. trim moc dolů), že zrychlíš hrozně rychle na 260kt. To ani nemůžeš stihnout zasunou klapky a utrhl bys je Potom můžeš lehce povolit a pomalu akcelerovat na 210kt a při tom zasouvat klapky, stále v režimu TO/GA A po dosažení 210kt a zasunutí klapek, si zapni autopilota s nastavenou rychlostí 250kt (TO/GA se deaktivuje) a touto rychlostí stoupej až do FL100, potom opět akceleruješ už na cestovní rychlost (okolo 315kt), nad FL260 M0.75. S tím trimem pro vzlet v defaultu je to těžké, protože tam nejsou žádné hodnoty. To si prostě musíš vyzkoušet, aby jsi po vzletu stoupal tou rychlostí V2+15kt a nemusel při tom moc tahat k sobě nebo ještě hůř - tlačit od sebe.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ