To nastavení výškovky pro start myslíš asi trim. Ten se spočítá a nastaví před startem podle rozložení nákladu a aktuální hmotnosti letadla. Vzlet se provádí pouze ručně, po dosažení Vr přitáhneš tak, aby se nos zvedl cca 15-20° a aby se rychlost držela cca V2 + 15kt. Tvůj problém je, že máš moc málo přitaženo (popř. trim moc dolů), že zrychlíš hrozně rychle na 260kt. To ani nemůžeš stihnout zasunou klapky a utrhl bys je Potom můžeš lehce povolit a pomalu akcelerovat na 210kt a při tom zasouvat klapky, stále v režimu TO/GA A po dosažení 210kt a zasunutí klapek, si zapni autopilota s nastavenou rychlostí 250kt (TO/GA se deaktivuje) a touto rychlostí stoupej až do FL100, potom opět akceleruješ už na cestovní rychlost (okolo 315kt), nad FL260 M0.75. S tím trimem pro vzlet v defaultu je to těžké, protože tam nejsou žádné hodnoty. To si prostě musíš vyzkoušet, aby jsi po vzletu stoupal tou rychlostí V2+15kt a nemusel při tom moc tahat k sobě nebo ještě hůř - tlačit od sebe. |
|