Opet jedna pani (novinar) povidala.Dovolim si tvrdit dopredu, ze jedna chyba nikdy sama o sobe chybu nezpusobi, v letectvi jde vzdy o retezec chyb.Jestli se nepletu, tak i kdyz masinu ridi autopilot a u autolandu vlastne oba, tak posadka tam je od toho, aby jeho praci MOINITOROVALA a v pripade jakychkoli pochybnosti - ruznici se udaje o cemkoliv zasahla! Samozrejme ze piloti maji (byli tam 3!)na ND udaje z DME, GLIDESLOPE indicator a po ruce priblizovaci mapku, takze vedi kde maji v jake vysce byt, vyskomery - hlavni zalozni a radiovyskomer, takze vysazeni jednoho nemohlo zpusobit katastrofu.Navic nechapu jakou roli muze hrat vyskomer v zaverecne fayi priblizeni, kdyz je masina usazena v G/S????To zase nejaky trouba z dilciho zaveru vysetrovaci komise neco vyvozuje.Navrhoval bych takove pisalky rovnou strilet! |
|