zatím asi nejucelenější rozcestník je zde: http://www.fox-fam.com/wordpress/?page_id=41
Postřehy - na mém kompu prostě téměř žádné tweakování textur samotných už asi nemá smysl... No FPS change.. K navýšení FPS přispívá zřejmě už jenom okleštění autogenu...
- Pro silný kompl (X24600, grafika s 256ram) asi pomůže jen záměna
AutogenDescriptions.spb
Autogen Building Roof Tweak z http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=177&topic_id=1150&mode=full
Pokud to dobře chápu, tak tyto tweaky pouze REDUKUJÍ množství variant pro jednotlivé prvky autogenu budov... Takže tedy místo XY druhů střech je použito jen Y apod... TENTO TWEAK dodá onu změnu fps cca o 60% nahoru....
Zatím nejvýraznější tweak je asi v očekávání, a to až někdo pozmění Autogen/default.xml ...?
Zkoušel jsem, i Replacement Ground Autogen Textures
textury se resizovaly a převáděli cca 50min.. Ze 4GB se změnšil dir Scenery/World/Texture na cca 1,3Gb ale rozlíšení textur pak již skoro odpovídá FS9 .-(( viz. obr. A Vůbec žádný FPS nárust... cca 0-1 možná.....
Z TOHO pro mě zatím PLYNE, ŽE:
majoritní podíl zatím stále nese Autogen a to zřejmě jenom budovy....
Grafika G7600GT s 256Mb v pohodě utáhne jakékoliv textury i defaultní....
Lepší grafika tak dle mě pouze zlepší kvalita obrazu, možná.. rozhodně však nezlepší FPS
SLI - na avsimu ve fóru se hodně diskutuje otom, že přínos má jenom v max. rozlišeních.. jinak je téměř nepřínosný
Co se týče RAMky tak zatím sem měl špičku na 1,9GB (win+fs) takže bych tipl, že na provozování vist a FS X a Ortofot a addonu bude potřeba řádově 3GB ideal 4... Při běžném polítání tak jak dělám ty screeny na tom defaultu v Krnově cca 1,3Gb i s win...
Takže Procák...... Mno a uvidíme jak vším zamíchá DX10aVisty..
Obr. Textury Grondu na 50% velikosti defaultu, autogen Dense |
|