Tak to asi lítáš na jiné síti, která se za IVAO vydává, protože už jsem to tu zde zmínil. Když je na frekvenci čas, neznám ATC, který by začínajícímu pilotovi pomoci. Zdůrazňuju - KDYŽ JE ČAS. Na to ale spousta nováčku s*re a připojí se, kdy se to hodí jim a je jim jedno, že zdržujou ostatní. Proto se pak někdo nemůže divit, že ho ATC sjede pěkně na vostro přímo na frekvenci.
Co se týče ATC, je to nemlich to samý. Mám pocit, že někteří jedinci si o sobě myslí, že ačkoliv umějí kulový, můžou, kam se jim zlíbí.. Vysvětli mi, prosím tě, jednu věc. Když tito jedinci nejeví známky snahy o učení se, nejeví snahu o sebezdokonalování, nemají na řízení buňky - proč mají tito jedinci i ambice na vyšší ratimgy..? Oprav mě, jestli se pletu.. není vyšší rating právě o studiu...? Myslíš si, že kdybys třeba ty, chtěl dělat děkana fakulty, máš pocit, že by ses na to nemusel připravovat..? Já osobně ten pocit nemám. Proto mě neskutečně s*re, že tito lidi, bez naprostýho zájmu o cokoliv, kteří si k tomu chodí jen odpočinout, mají ambice na vyšší ratingy, ale přitom pro to nejsou schopni a ochotni cokoliv udělat. Nehodlám tu aplikovat (co se týče ATC) získávání ratingů "za zásluhy a odřízený čas". Takhle to funguje asi v několika divizích v Evropě, ale dokud já budu AOC, tak to u nás zavedeno nebude. |
|