Já jsem zase včera přišel na to, že jakmile zapnu některé futures (zejména tojakoby rozmazávíní světel - včíl si na originální název nezpomenu), tak to padne komplet na SW randerování a je konec - 5 fps, AA nejni a podobně. Další co jsem zkusmo učinil avšak nevím ,zatím jestli to mělo nějakej výraznej efekt, byla tradiční změna BEND_WITH_TEXTURE z 30 na 400 (zase nevím, jestli to píšu přesně) v fsx.cfg. Zdá se mi že to trochu pomohlo, ale exaktně jsem to neporovnával.
Jinak mám za sebou nějaké testování vlečné a ta je celkem uspokojující - Condor to nejni, ale na to aby se víc glajdilo třeba na IVAO to je super. Jak změnit vlečnou zatím nevím. Jen mne pobavilo, že po odpojení se vlečná vydal někam zbůh darma do dálky ve fl60 a na letiště už se nikdy nevrátila. Na experimenty jsem si vzal L-13 pro FS9, která funguje ve FSX vč. přístrojů, jen při spouštění asi 12x odklepnout hlášku o nekompatibilitě gauges
Takktéž jsem ozkoušel vícero letadel (velké ptáky jsem vynechal zatím) a je to půl na půl. Něco děs (např. BE-58 je jak z FS9), ale něce vypadá suprově (C-172 - jak od F1 skoro, Mauro - bo jak se to jmenuje je přímo miláček)
Jako zarytý (spíš neschopný ) nemixérař, jem neodolal a usedl i do obou helikopotvor a světe div se, při plný realitě jsem to ukočíroval lépe jak u FS9 a dokonce jsem s tím po prvé jakž takž sedl. Jestli je to ale dobře, nechť posoudí jiní, ale mě se to líbí
Nějaké screeny dodám později, až bude víc času (asi to hodím jako zipku na svůj web, ay to bylo v plným rozlišení) |
|