| | Re: Instalace AI provozu 24. 5. 2006 / 11:08 | |
| | TTools je na jeho tvorbu. Pro instalaci není potřeba, pokud chceš inastalovat AI už někým vytvořené.
Co ale potřebuješ vždycky je soubor Traffic_[něco].bgl, který právě ten AI traffic obsahuje. Vlastně je to jen popis, jaký eroplán, kdy, v kolik, odkud, kam a jak vysoko poletí. Ten buď někde stáhneš, nebo si ho můžeš právě tím TTools vytvořit. Pro pochopení stačí přečíst dokumentaci, která je k němu přiložena.
Pak ale ještě budeš potřebovat ty letadla.
Autor AI Trafficu většinou v informaci uvádí, jaká letadla to potřebuje a kde se dají sehnat, pokud je nepřibalí jako součást.
Instalace je jednoduchá. Letadla patřej do Aircraft a ten Traffic_[něco].bgl stačí dát do Scenery/world/scenery. Já si vytvořil vlastní adresář AI_Traffic/scenery a přidal si ho jako další do knihovny krajin, takže tyhle Traffic_[něco].bgl mám tam. Ale je to úplně jedno.
Pokud nezjistíš jaký letadla to potřebuje, pak můžeš použít TTools. Dekompiluj s ním ten Traffic_[něco].bgl a získáš tím 3 soubory. Jeden se jmenuje Aircraft_[něco].txt a ten obsahuje FS názvy letadel. To jsou proměnné uložené v Aircraft.cfg každého modelu u položky "title=". Stačí tedy, když není přímo použitý originál sehnat jiný podobný model a tuto proměnnou upravit buď v Aircraft.cfg, nebo naopak v Aircraft_[něco].txt, což však poté požaduje provést zpětnou kompilaci do Traffic_[něco].bgl.
|
| |
|